  • 1. Data: 2010-04-22 15:16:25
    Temat: Mieszanie olejow silnikowych
    Od: DingDong <mt@%terefere%poczta%;:%.onet%blabla%.pl>

    Witam,
    mam watpliwosc czy moge zmieszac ze soba okolo 1 litra Mobila 1 5w50
    (zostal po poprzedniej wymianie) i okolo 3 litrow Mobil 1 0w40. Oba
    syntetyki oraz spelniaja norme VW 505.

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2010-04-22 15:17:58
    Temat: Re: Mieszanie olejow silnikowych
    Od: to <t...@a...xyz>

    DingDong wrote:

    > mam watpliwosc czy moge zmieszac ze soba okolo 1 litra Mobila 1 5w50
    > (zostal po poprzedniej wymianie) i okolo 3 litrow Mobil 1 0w40. Oba
    > syntetyki oraz spelniaja norme VW 505.

    Broń boże, zmieszane razem zmienią się w Obcego, który Cię pożre.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-04-22 15:25:41
    Od: "Feniks" <F...@n...ma.maila>

    DingDong wrote:
    > mam watpliwosc czy moge zmieszac ze soba okolo 1 litra Mobila 1 5w50
    > (zostal po poprzedniej wymianie) i okolo 3 litrow Mobil 1 0w40. Oba
    > syntetyki oraz spelniaja norme VW 505.

    Można mieszać.

  • 4. Data: 2010-04-22 15:30:26
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Broń boże, zmieszane razem zmienią się w Obcego, który Cię pożre.

    nie, w obcego zmieniają się półsyntetyki,
    syntetyki generują czarną dziurę, która gwałtownie zaczyna się powiększać i
    wsysać całą ziemię do wnętrza, powodując kataklizm na skalę co najmniej
    układu słonecznego,

    brat

  • 5. Data: 2010-04-22 15:41:06
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    DingDong pisze:
    > Witam,
    > mam watpliwosc czy moge zmieszac ze soba okolo 1 litra Mobila 1 5w50
    > (zostal po poprzedniej wymianie) i okolo 3 litrow Mobil 1 0w40. Oba
    > syntetyki oraz spelniaja norme VW 505.

    Smialo mieszaj, bez obaw. NIe ma prawa sie nic dziac. obecnie oleje sa w
    100% mieszalne.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 6. Data: 2010-04-23 00:50:34
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    DingDong <mt@%terefere%poczta%;:%.onet%blabla%.pl> napisał(a):

    > Witam,
    > mam watpliwosc czy moge zmieszac ze soba okolo 1 litra Mobila 1 5w50
    > (zostal po poprzedniej wymianie) i okolo 3 litrow Mobil 1 0w40. Oba
    > syntetyki oraz spelniaja norme VW 505.

    Ja nie miałem obaw mieszając Mobile 1 mineralny - 2 litry,
    z tym co zostało (ze 3 litry) w silniku (bo mi 2 litry znikło,
    lub nie było), Elfa półsyntetyka.

    Ale jak się mój brak obaw skończy - się okaże :) na razie jeździ.

    pozdrawiam.