  • 1. Data: 2009-07-03 19:24:14
    Temat: Mini Opera a Orange.
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Jak prawidłowo należy ustawić ustawienia w sony ericssonie k700 i aby
    korzystać z Mini Opery w Orange.
    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2009-07-03 19:46:33
    Temat: Re: Mini Opera a Orange.
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Darek pisze:
    > Jak prawidłowo należy ustawić ustawienia w sony ericssonie k700 i aby
    > korzystać z Mini Opery w Orange.

    Zadzwoń do BOK-u Orange i poproś o przesłanie na telefon ustawień do
    internetu.

    Poza tym Opera korzysta z gprs (a nie z wap-u).

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-07-03 20:34:27
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik Animka napisał:

    > Zadzwoń do BOK-u Orange i poproś o przesłanie na telefon ustawień do
    > internetu.
    >
    > Poza tym Opera korzysta z gprs (a nie z wap-u).

    W Plusie mini opera chodzi bez problemów na APN WAP. Wtedy mam
    taryfikację co 10 a nie co 100kB:) Nokia N73 w Simplusie:)

  • 4. Data: 2009-07-03 20:45:17
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    X pisze:

    > W Plusie mini opera chodzi bez problemów na APN WAP. Wtedy mam
    > taryfikację co 10 a nie co 100kB:) Nokia N73 w Simplusie:)

    Chwila :) To ja już się pogubiłem, w takim razie napiszcie
    jaka jest różnica między GPRSem a APN WAPem.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 5. Data: 2009-07-03 21:11:08
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    X pisze:

    > W Plusie mini opera chodzi bez problemów na APN WAP. Wtedy mam
    > taryfikację co 10 a nie co 100kB:) Nokia N73 w Simplusie:)

    Jak co 10 kB to więcej chyba w sumie płacisz.

    Tu jest coś niecoś o konfiguracji.
    http://my.opera.com/polski/forums/topic.dml?id=12104
    8

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-07-03 21:19:12
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Piotr M pisze:

    > Chwila :) To ja już się pogubiłem, w takim razie napiszcie
    > jaka jest różnica między GPRSem a APN WAPem.

    WAP-em to ja sobie ściągam z Orange obrazki czy melodyjki (oczywiście
    sporadycznie), zaglądam na Orange World jak mi się chce tam zajrzeć.
    Opera to oddzielna przeglądarka. Działa na Javie i do poprawnego działania
    potrzebuje gprs.
    W poprzednim poście podałam linki do Forum o Operze Mini to sobie poczytaj
    przy okazji.
    Jak kupiłam w Orange telefon SE to on był skonfigurowany na serwer Sony
    Ericssona (zamiast Orange) i z nim mnie łączył. Trzeba było szybko te
    ustawienia zmienić.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-07-03 21:19:25
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Chwila :) To ja już się pogubiłem, w takim razie napiszcie jaka jest
    > różnica między GPRSem a APN WAPem.

    Ja w plusie doświadczyłem 10 razy drożej WAP od GPRS.

    Feromon

    4214 (20090703) __________

  • 8. Data: 2009-07-22 19:46:49
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    W odpowiedzi na to pytanie dostałem od Orange " że telefon ten nie został
    przez producenta wyposarzony w przeglądarką stron internetowych
    (Przeglądarka HTML (stron www)). Ma on tylko przedlądarkę xHTML (graficzny
    WAP). " Więc pytanie jak mozna skonfigurowac sony ericsona k700i skoro juz
    korzystałem z mini opery na tym telefonie.