  • 1. Data: 2009-07-03 12:28:05
    Temat: Siemens SL45i - ma ktos
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ma ktos moze uwalony, potrzebuje na dawce obudowy (tej szarej czesci,
    bo peknieta) i chcialbym przelozyc. Czasami ten telefon sie przydaje.

    Mialby ktos takowy?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-07-04 14:52:29
    Temat: Re: Siemens SL45i - ma ktos
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 03 Jul 2009 14:28:05 +0200, a...@p...pl wrote:
    >ma ktos moze uwalony, potrzebuje na dawce obudowy (tej szarej czesci,
    >bo peknieta) i chcialbym przelozyc. Czasami ten telefon sie przydaje.
    >Mialby ktos takowy?

    Obudowy dostaniesz na allegro.

    Co prawda moze sie okazac ze to piekna chinszczyzna i kompletnie nie
    pasuje.

    J.

  • 3. Data: 2009-07-06 05:26:42
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    J.F. napisał(a):

    > Obudowy dostaniesz na allegro.
    >
    > Co prawda moze sie okazac ze to piekna chinszczyzna i kompletnie nie
    > pasuje.

    Pasować zwykle pasuje, ale często-gęsto nadlewki nie są obcięte/zeszlifowane.
    Można coś takiego kupić, licząc się z godzinką zabawy iglakiem. Z drugiej
    strony dostać rzeczony telefon z oryginalną nie zniszczoną obudową
    to też trzeba mieć kupę szczęścia. No i otworzyć ją bez zniszczenia celem
    przekładki (same zatrzaski, zero śrubek).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP