  • 1. Data: 2012-05-21 21:51:19
    Temat: Mobilking - likwidacja - brak zwrotu kasy
    Od: "Samin" <B...@w...pl>

    16 maja zniknal mobilking.
    Zamiast migracji do mni zdecydowalem sie na zwrot cashu - na karcie mialem
    ponad 100 pln.
    Tak jak wczesniej - mialem przeniesc numer do mni - kontakt z obsluga byl ok
    tak od czasu gdy zdecydowalem sie na rezygnacje z uslug i zwrot cashu tak
    kontaktu nie ma wcale.
    Co moge zrobic w takim wypadku? Jak odzyskac kase z karty? Zawiadomic UKE?
    Pisac do Mobilking? Skladac pozew?

  • 2. Data: 2012-05-22 15:20:13
    Temat: Re: Mobilking - likwidacja - brak zwrotu kasy
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 21.05.2012 21:51, Samin pisze:
> [...]
    > cashu tak kontaktu nie ma wcale.
    > Co moge zrobic w takim wypadku? Jak odzyskac kase z karty? Zawiadomic

    Tu nikt nie odbiera telefonu?
    http://www.mobilking.pl/obsluga-klienta-kontakt.html

    Trzeba przyznać, że póki ta sieć działała to mieli doskonałe biuro
    obsługi klienta, odpisywali na wszystkie maile. Teraz sprawa się
    rypła.., bo jak rozumiem korespondowałeś z nimi przez e-mail?

    I mam jeszcze pytanie: jak można było uzbierać u nich 100zł? ;)