  • 1. Data: 2012-05-21 15:28:52
    Temat: Orange vs Play - rozmowy bez ograniczen?
    Od: "Darudee" <B...@w...pl>

    Ostatnio jestem bombardowany reklamami, ze za ok. 80 pln moge rozmawiac do
    woli z innymi.
    Orange - 80 pln - na stacjonarne i komorki.
    Play - na komorki.
    Czy faktycznie za te 80 pln jest nieograniczona liczba rozmow? Sa jakies
    haczyki?
    Czy jest jakis patent zeby za te 80-90 pln miec nieograniczona ilosc rozmow
    na komorki, stacjonarne w PL i np. zagranice?
    A moze nie bawic sie w w/w i kupic jakis abonament voip?
    Macie jakies patenty na tanie rozmowy bez ograniczen na komorki, stacjonarne
    i na zagranice?

  • 2. Data: 2012-05-21 21:10:14
    Temat: Re: Orange vs Play - rozmowy bez ograniczen?
    Od: "KM" <K...@o...co>

    >Macie jakies patenty na tanie rozmowy bez ograniczen na komorki,
    >stacjonarne

    biesz tylko PLAY. Bylo wiela raza na tym forum że naj-lepszy

    KM
    Konsultant to ja

  • 3. Data: 2012-05-21 21:26:59
    Od: "Darudee" <B...@w...pl>

    > biesz tylko PLAY. Bylo wiela raza na tym forum że naj-lepszy

    niby to jest logiczne ale ... kazdy kto bedzie do mnie dzwonil bedzie sie
    krzywil ze drogo.
    Moze zatem miec 2 karty: play (do dzwonienia) i np. orange (do odbierania)?

  • 4. Data: 2012-05-21 21:30:16
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 21 May 2012 21:10:14 +0200, KM napisał(a):

    > biesz tylko PLAY. Bylo wiela raza na tym forum że naj-lepszy
    >
    > KM
    > Konsultant to ja

    Kolina, ić stont.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 5. Data: 2012-05-21 22:09:37
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Darudee" napisał:

    > niby to jest logiczne ale ... kazdy kto bedzie do mnie dzwonil bedzie sie
    > krzywil ze drogo.

    Jak ma interes, to zadzwoni bez względu na to, ile *jego* operator z niego
    zedrze. Jak będzie miał tanio (lub broń Boże "darmowo"), to będzie dzwonił i
    truł o Maryni D.

    > Moze zatem miec 2 karty: play (do dzwonienia) i np. orange (do
    > odbierania)?

    ...i Plusa do SMS-owania, i Aero 2 do internetu, i T-Mobile też do internetu
    w razie gdyby Aero 2 nie miało zasięgu...

    JoteR

  • 6. Data: 2012-05-22 00:05:30
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Darudee <B...@w...pl> wrote:

    > niby to jest logiczne ale ... kazdy kto bedzie do mnie dzwonil bedzie
    > sie krzywil ze drogo.

    To przenieś po cichu numer i się ciulowym znajomym nie przyznawaj.

  • 7. Data: 2012-05-31 19:54:17
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/05/21 21:30, Waldek Godel pisze:

    > Kolina, ić stont.

    pisze sie 'spierdalaj' nie ić
    nie ma takiego wyrazu - ić
    ;)