  • 1. Data: 2023-12-09 16:13:33
    Temat: Mocowanie smartfona na duzym gimbalu fotograficznym?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Podpowiecie, jak zamocować smartfon w miejsce aparatu na gimbalu Manfrotto MVG460 /
    MVG220 ? Doraźne filmowanie wnętrz oraz
    otoczenia nieruchomości (np. doraźne shorty do wrzucania na profil).

  • 2. Data: 2023-12-10 16:15:28
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 09.12.2023 16:13, ąćęłńóśźż wrote:
    > Podpowiecie, jak zamocować smartfon w miejsce aparatu na gimbalu
    > Manfrotto MVG460 / MVG220 ? Doraźne filmowanie wnętrz oraz otoczenia
    > nieruchomości (np. doraźne shorty do wrzucania na profil).

    Jeżeli chodzi o czysto mechaniczną sprawę, ty chyba dowolny uchwyt na
    smartfon z gniazdem statywowym,który pozwala na pionowe zamocowanie
    smartfona (skoro piszesz o shortach). Tylko nie wiem, czy to się da
    wyważyć.

  • 3. Data: 2023-12-17 23:05:55
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Głupio byłoby nie kupić:
    www.amazon.de/Manfrotto-MVG460-professioneller-Gimba
    l-Stabilisator-Spiegelreflexkameras/dp/B08DV9HZ48/

    -----

  • 4. Data: 2023-12-18 00:42:18
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 17.12.2023 23:05, ąćęłńóśźż wrote:
    > Głupio byłoby nie kupić:
    > www.amazon.de/Manfrotto-MVG460-professioneller-Gimba
    l-Stabilisator-Spiegelreflexkameras/dp/B08DV9HZ48/

    Zejście z RRP EUR623.75 robi wrażenie. Ale z tego co wiem gimbale mają
    minimalną obsługiwaną wagę, czy telefon nie będzie za lekki?

  • 5. Data: 2023-12-18 00:50:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-17, Uncle Pete <4...@g...com> wrote:
    l-Stabilisator-Spiegelreflexkameras/dp/B08DV9HZ48/

    > Zejście z RRP EUR623.75 robi wrażenie. Ale z tego co wiem gimbale mają
    > minimalną obsługiwaną wagę, czy telefon nie będzie za lekki?

    Może się da dociążyć. Miejsca jakby dużo.

    --
    Marcin