  • 1. Data: 2023-11-06 15:51:11
    Temat: uchwyt Gorillapod do smartfona
    Od: T...@s...in.the.world <n...@i...invalid>

    Witam
    Poszukuje uchwytu do smartfona, ktoryby dalo sie dokrecic do szybkozlaczki
    albo zamontowac w miejsce szybkozlaczki do glowicy Joby Gorillapod.
    Takiej jak np. tutaj:

    https://www.bhphotovideo.com/c/product/621302-REG/Jo
    by_BH1_01EN_BH1_01EN_Ballhead_for_the.html

    Ktos widzial cos takiego?

    --
    Titus Atomicus

  • 2. Data: 2023-11-06 19:07:17
    Temat: Re: uchwyt Gorillapod do smartfona
    Od: Hanss Kloss <n...@a...com.pl>

    W dniu 06.11.2023 o 15:51, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > Takiej jak np. tutaj:
    >
    > https://www.bhphotovideo.com/c/product/621302-REG/Jo
    by_BH1_01EN_BH1_01EN_Ballhead_for_the.html

    Może Ulanzi ST-06S się nada.

    --
    KLoSS

  • 3. Data: 2023-11-07 00:41:54
    Od: T...@s...in.the.world <n...@i...invalid>

    Hanss Kloss <n...@a...com.pl> wrote:>

    > Może Ulanzi ST-06S się nada.

    Zapisuje.
    Choc wolalbym cos od Joby, zeby wklikiwac bezposrednio w oryginalna
    glowice.
    Tak, wiem, ze moge kupic tani statyw z uchwytem na smartfona, ale
    robie zdjeca telefonem i aparatem i nie chce nosic dwoch statywow.

    --
    Titus Atomicus

  • 4. Data: 2023-11-13 16:50:10
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 06.11.2023 15:51, T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    > Takiej jak np. tutaj:
    >
    > https://www.bhphotovideo.com/c/product/621302-REG/Jo
    by_BH1_01EN_BH1_01EN_Ballhead_for_the.html

    Ciekawe, chyba wycięło moją odpowiedź.

  • 5. Data: 2023-11-17 18:26:58
    Od: T...@s...in.the.world <n...@i...invalid>

    Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    by_BH1_01EN_BH1_01EN_Ballhead_for_the.html

    > Ciekawe, chyba wycięło moją odpowiedź.

    A gdzie ta wypowiedz?
    Bo poprzedniej nie widze.

    --
    Titus Atomicus

  • 6. Data: 2023-11-21 10:17:16
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 17.11.2023 18:26, T...@s...in.the.world wrote:

    > A gdzie ta wypowiedz?
    > Bo poprzedniej nie widze.

    No właśnie, czyli naprawdę wycięło. Pisałem o tym, że są tanie i takiej
    sobie jakości, ale używalne uchwyty do smartfonów z gwintem statywowym,
    da się ich dokręcić do szybkozłączki. Sam używam dwa różnej konstrukcji.

  • 7. Data: 2023-11-22 15:11:03
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > No właśnie, czyli naprawdę wycięło. Pisałem o tym, że są tanie i takiej
    > sobie jakości, ale używalne uchwyty do smartfonów z gwintem statywowym,
    > da się ich dokręcić do szybkozłączki. Sam używam dwa różnej konstrukcji.

    Zaznacz w Thunderbirdzie "serwer wymaga uwierzytelnienia" (czy podobnie,
    piszę z pamięci).

    --
    Lekarka będąc za sprawą w urzędzie, zauważyła urzędnika, który śliniąc
    palce liczył otrzymaną właśnie pensję.

  • 8. Data: 2023-11-28 15:47:08
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 22.11.2023 15:11, Arnold Ziffel wrote:

    > Zaznacz w Thunderbirdzie "serwer wymaga uwierzytelnienia" (czy podobnie,
    > piszę z pamięci).

    Sprawdzam.

  • 9. Data: 2023-11-28 15:48:02
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Zaznacz w Thunderbirdzie "serwer wymaga uwierzytelnienia" (czy podobnie,
    > piszę z pamięci).

    Dzięki, chyba zadziałało. Ale dziwna sprawa, wcześniej czasami dawało si
    wysłać bez tego.

  • 10. Data: 2023-11-30 15:46:54
    Od: T...@s...in.the.world <n...@i...invalid>

    Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > No właśnie, czyli naprawdę wycięło. Pisałem o tym, że są tanie i takiej
    > sobie jakości, ale używalne uchwyty do smartfonów z gwintem statywowym,
    > da się ich dokręcić do szybkozłączki. Sam używam dwa różnej konstrukcji.

    A podaj jakies linki, pls. I dokladna nazwe.

    --
    Titus Atomicus