  • 91. Data: 2013-01-31 03:00:39
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mr Misio" <m...@g...pl> wrote in message
    news:kebrf6$p1b$1@node1.news.atman.pl...
    > niestety ten sam android na telefonie, gdy chodzi o podstawowe funkcje
    > dzwonienia juz prezentuje sie duzo gorzej.
    >
    > wiem, wiem, nie powinienem porownywac nokki i symbiana do androidda,
    > bo android jest modny, moze wiecej i ogolnie jest na fali.
    >
    > jednak mam porownanie zwiazane z ergonomia obslugi. kiedys sie
    > przyzwyczaje, ale to nie zmieni faktu, ze jest przepasc w tej czesci
    > "telefonicznej".

    Używałeś kiedyś iPhone z iOSem?

  • 92. Data: 2013-01-31 03:08:12
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "Mr Misio" <m...@g...pl> wrote in message

    > Używałeś kiedyś iPhone z iOSem?

    nie, mam alergie na japka :)

  • 93. Data: 2013-01-31 06:58:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mr Misio wrote:
    > Dramat :( Jestem zalamany. Jak tego uzywac wygodnie?
    >
    > Wyswietlacz, ze 3 razy wiekszy niz w mojej ex e52. Ale na ekrani
    > emiesci sie 6 kontaktow rownoczesnie (mniej niz na e52). Zmieniam
    > rozmiar czcionki i nic to nie zmienia, bo choc czcionka sie zmienila
    > to odstepy miedzy kontaktami zostaly takie same duze bo... nawet jak
    > nie ma zdjecia to musi si epokazac grafika androidzika :/
    >
    > Dlaczego jak mam wpisac cyfry to i tak pokazuje sie zajmujaca 60%
    > ekranu klawiatura QWERTY ze wszystkimi malutkimi przyciskami?
    >

    > Symbianie, wróć :(

    jezusie z jednego gówna w drugie...

    trzeba było sobie brac BB bolda :) wygodny normalny telefon z klawiaturą i
    nromalną wielkości czcionką

  • 94. Data: 2013-01-31 07:00:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mr Misio wrote:

    > moge, ale w E52 moglem wpisywac od razu, tutaj musze kliknac, pojawia
    > sie klawiaturka, i dopiero moge klikac dalej

    > Bo lubie?

    > Dla mnie to telefon, powinien wiec miec ergonomię telefonu.

    dlatego trzeba było kupić telefon a nei tablet z funkcją dzwonienia...

    swoja droga coraz trudniej znaleźć normalny telefon

    ja polecam BB bold

  • 95. Data: 2013-01-31 07:26:11
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 31 Jan 2013 00:17:10 +0100, Mr Misio wrote:

    > Dzwonilem z telefonu na przyciski. Bylo wygodnie. Teraz mam telefon bez
    > przyciskow. JEst niewygodnie.

    Wez Bratka, przeciez nic się nie zmieniło :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 96. Data: 2013-01-31 08:07:12
    Od: qrt <n...@...mej.la>

    Dnia Wed, 30 Jan 2013 21:23:11 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Sądzisz że teraz się takich nie robi?

    robi sie i to całkiem sporo.
    Problem jest w tym ze nie robi sie już praktycznie smartfonów w klasycznej
    obudowie jakim niewątpliwie była e52.

  • 97. Data: 2013-01-31 08:13:35
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 31 Jan 2013 00:34:37 +0100, Mr Misio wrote:

    > sam piszesz "szpiegowania" a nie szpiegowania. Czyli domyslnie
    > rozrozniasz, ze to nie jest szpiegowanie tak jak w przypadku tajnych
    > agentow co bez Twojej wiedzy zbieraja o tobie dane i robia ci fotki z
    > ukrycia.

    Raczej przy sporze o terminologie oznaczam slowa, o ktorych dyskutuje.

    > "Szpiegowanie" to takie "dozwolone szpiegowanie" w sensie, zggadzamy sie
    > "ok, szpiegujcie mnie" ale tak na prawde nie mamy wplywu ani zadnej
    > wiedzy co jest zbierane, jak, po co i komu posluzy".

    Ja wiem, ze nikt nie czyta, ale są takie dokumenty jak ,,polityka
    prywatnosci''. I tak, wiem, admin moze wszystko.

    > Dlatego ni ejednego sie bedzie lapac, ale setki. Wystarczy sprzedac
    > komus namiary na wszystkich, ktorzy przez ostatni rok odwiedzili stronke
    > dla pedofili nawwet klikajac w cos przypadkiem ;) Albo przekazac dane
    > tych co szukali i odwiedzili taka stronke - czyli via Ziobro "winnych
    > pedofili, wyrok zapadl".

    Ekhm, uwazaj, bo paru paranoikow, ktorzy nie potrafia uzasadnic swoich
    lęków mozesz lekko urazic.

    > Ja o innej sytuacji.

    Ja pisalem do czego są -- dzis -- uzywane dane ktorych dostarczasz jadac z
    nawigacja (i nie tylko googla). Co kiedys mogloby byc mnie tak srednio
    (dzis) obchodzi.

    > Ale co za problem?

    Juz Ci mowie. PKP mialo ochote kasowac pasazerow za bagaz powyzej
    jakichstam rozmiarow. W ramach protestu pojawil się glos, ze do takiej
    zabawy kontroler musi miec legalizowana miarke. Poszukaj sobie, czy PKP
    to wdrozyl. A taka latwa kasa, i tylko miarka z papierkiem od PKN.
    Miarka. A Tobie się wydaje, ze GPS plus calosc systemu dalej (m.in.
    mapy) by się dalo certyfikowac do wystawiania kar ot tak na pstrykniecie
    palcem. Wszystko się da, nie wszystko się oplaca.

    Byloby zabawnie, mowie Ci :-)

    > Orwell i inni dawni futurysci byliby zaskoczeni ile mozna wiecej
    > wycisnac w kwestii kontroli spoleczenstwa ;)

    Wiesz, ja czytam co publikuje Fundacja Panoptykon. Takich rzeczy trzeba
    miec swiadomosc i wywazone podejscie do sprawy, a nie robic w gacie na
    kazdym kroku bo ,,oni są wszedzie''.

  • 98. Data: 2013-01-31 08:17:18
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 31 Jan 2013 00:38:23 +0100, Mr Misio wrote:
    > Co by bylo gdyby w mariocie jednak nie byl koles ze swoim telefonem,
    > tylko z wlozonym prepaidem. A jego zwykly telefon w tym czasie
    > wedrowalby na trasie wawa-katowice? :)

    A wątek obok się zastanawiasz gdzie jest problem z wystawianiem mandatow
    za predkosc na podstawie GPS w komorce. Jeden z problemow sobie wlasnie
    zdefiniowales wyzej. :-)

  • 99. Data: 2013-01-31 10:11:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Sty, 02:57, Mr Misio <m...@g...pl> wrote:
    > Dramat :( Jestem zalamany. Jak tego uzywac wygodnie?
    >
    > Wyswietlacz, ze 3 razy wiekszy niz w mojej ex e52.

    Ale jakie potzreby chciales zaspokoic kupujac taki telefon?

    Niedawno kupilem telefon 4'3 cala, ktory mial spelniac kryteria

    - dzialac jako telefon
    - umozliwic w miare wygodne korzystanie z przegladarki internetowej
    (stad wielkosc ekranu)
    - miec czujnik zblizeniowy, zeby przy rozmowie nie uruchamiac
    przypadkowo roznych akcji na ekranie.

    Jakie konkretnie byly twoje potzreby?

  • 100. Data: 2013-01-31 10:13:11
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-01-31 00:38, Mr Misio wrote:

    > jest najlepszy, ale nie do wszystkiego ;P

    Linux jest do niczego bo nie ma na ta platforme profesjonalnego softu
    graficznego. Dopoki m.in. to sie nie zmieni bedzie systemem niszowym.