  • 191. Data: 2013-01-31 22:07:51
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-01-31 21:51, Mr Misio pisze:

    > dobra, mam to go kontakts czy cus, zobaczym...
    >
    > poki co kontaktami zarzadzam przez konto google :] a smartfonem przez
    > airdroida. Nosz wamac, bez peceta nie da sie uzywac telefonu :D

    Ale widzisz, główny problem w tym, że inni nie mają z tym zarządzaniem z
    poziomu fona problemu. Problemy mają 2 osoby.

  • 192. Data: 2013-01-31 22:15:57
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik gawfron napisał:

    > Ale widzisz, główny problem w tym, że inni nie mają z tym zarządzaniem z
    > poziomu fona problemu. Problemy mają 2 osoby.

    Dwie osoby sie odwazyly naruszyc rownowage jin-jang i kontemplacje
    boskiego androida. :)

    Dzis pytalem znajomej, po co jej dwa telefony i czemu uzywa tego
    starego... No bo smartfona/androida dostala w prezencie ale nie uzywa
    go, ma bo ma, czasem odbiera. Ale woli "Stary telefon, gdzie wszystko
    dziala".

    No i tak oto liczy sie do +1 do grupy statystycznej posiadaczy smartfona
    z androidem.

    prawie jak polscy katolicy z podzialem na praktykujacych i
    niepraktykujacych. kosciol liczy - mial chrzest, nie wyrejestrowal sie,
    sztuka jest sztuka ;)

  • 193. Data: 2013-01-31 22:23:29
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 Jan 2013 22:05:53 +0100, gawfron napisał(a):

    > Bo zapewnie nie trzyma wszystkich roboczych na kupie, tylko sa podpiete
    > pod uzytkownika do ktorego zaczelo sie pisac. Przynajmniej tak jest u
    > mnie...

    Sprawdziłem, ale niestety nie.

  • 194. Data: 2013-02-01 01:48:54
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-01-31 22:15, Mr Misio pisze:

    > prawie jak polscy katolicy z podzialem na praktykujacych i
    > niepraktykujacych. kosciol liczy - mial chrzest, nie wyrejestrowal sie,
    > sztuka jest sztuka ;)

    Moja kobieta też narzekała po przejściu z nokii e52 na Xperię arc.
    Przez jakieś 2 tygodnie. Teraz już nie chce dotykać nokii.
    To tak jak z emerytami - jak w latach 60 miał lampowy tv to tak jest
    najlepiej i każda zmiana to zuuuuo. Bo to się włącza inaczej, a do tego
    panie jakieś cegły do sterowania, a przecież wiadomo że każdy telewizor
    to się uruchamia przekręcając coś na obudowie.

  • 195. Data: 2013-02-01 03:12:31
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    > Moja kobieta też narzekała po przejściu z nokii e52 na Xperię arc.
    > Przez jakieś 2 tygodnie. Teraz już nie chce dotykać nokii.

    i nie przeszkadza jej 7 razy krotszy czas dzialania na baterii? :)

  • 196. Data: 2013-02-01 09:47:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2013-01-30 21:07, Mr Misio pisze:

    > Kup telefon, wykup abonament i "zrob to sam" - nienie, to nei tak ma
    > dzialac. JA jestem klient i to mnie maja podac na tacy odpowiednie
    > rozwiazanie.

    Wynajmij sobie w takim razie kogoś do obsługi. To jest mały komputer, a
    nie telefon Bella, nikt tego nie ustawi za ciebie, chyba że zapłacisz :P

    Ewentualnie zrezygnuj na rzecz czegoś co nie przerasta cię obsługą.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 197. Data: 2013-02-01 11:07:26
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-02-01 03:12, Mr Misio pisze:

    > i nie przeszkadza jej 7 razy krotszy czas dzialania na baterii? :)

    Coś za coś. Po prostu zaczęła używać jak smartfona.

  • 198. Data: 2013-02-01 12:21:05
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Wynajmij sobie w takim razie kogoś do obsługi. To jest mały komputer, a
    > nie telefon Bella, nikt tego nie ustawi za ciebie, chyba że zapłacisz :P

    zaplacilem juz.

    dwa razy mam placicic?

    > Ewentualnie zrezygnuj na rzecz czegoś co nie przerasta cię obsługą.

    hahahaha, no zdecydowanie przerasta mnie brak opcji (podstawowych) w
    aplikacjach (podstawowych).

    Chyba programistow przeroslo.

  • 199. Data: 2013-02-01 14:37:05
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2013-02-01 12:21, Mr Misio pisze:> Użytkownik Andrzej Libiszewski
    napisał:

    > zaplacilem juz.
    >
    > dwa razy mam placicic?

    Za telefon, czy za konfigurację? Komputera też nie dostaniesz
    ustawionego pod swoje widzimisię.

    > hahahaha, no zdecydowanie przerasta mnie brak opcji (podstawowych) w
    > aplikacjach (podstawowych).

    Mi tam niczego nie brak, ale ja się kurczowo nie trzymam sposobu obsługi
    znanego z SE K770i na smartfonie.

    > Chyba programistow przeroslo.

    Nie programistów. Ciebie.

  • 200. Data: 2013-02-01 16:24:09
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Za telefon, czy za konfigurację? Komputera też nie dostaniesz
    > ustawionego pod swoje widzimisię.

    Ale konfiguracja poczty sprowadza sie do wpisania loginu i hasla (teraz
    to juz nawet ustawinia serwerow sie same zgaduja). Ogolnie tak - kupujac
    komputer dostajesz dzialajacy komputer, skonfigurowany, czasem nawet juz
    od razu z antywirem i innymi trialami.

    Zaplacilem za dzialajacy telefon.

    A on srednio dziala.

    Dlaczego mam placic za konfiguracje dzwonkow w grupach dodatkowo? Bo
    ktos ulomny naapisal aplikacje bez takiej podstawowej funkcjonalnosci?
    Czyli sprzedano mi bubel.

    > Nie programistów. Ciebie.

    Tak, mnie? Znaczy to ze nie moge znalezc opcji ktorej nie
    zaimplementowano to moja wina?