  • 1. Data: 2009-06-23 20:10:36
    Temat: Monitor Benq FP241W jako telewizor
    Od: z <z...@g...pl>

    Mam trochę dziwne pytanie ale im bliżej do zakupu nowego tv tym mam
    większy mętlik w głowie.
    Pokój mam nie za duży (3x4m). Sygnał ma być z kablówki UPC ew. TNK.
    Na plazmę Panasonica 37" raczej nie uzbieram (2500zł)
    Lcd 32" (1500-1700zł) ponoć marnie wypadają z sygnałem SD i mogę się
    nieźle wku... jak obraz będzie gorszy od 15 letniego crt21".
    Czy ktoś z grupowiczów używa monitorów na matrycy PVA również do
    oglądania TV?
    Benq FP241W nie smuży jak IPSy, kolory i kąty OK i sporo wejść
    Mogę go jeszcze kupić za 1800 zł (ostatnia chwila :-) )
    Minus to tylko 24" ale za to sprzęt uniwersalny (1920x1200)
    Czy to ma sens?

  • 2. Data: 2009-06-23 21:47:26
    Temat: Re: Monitor Benq FP241W jako telewizor
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pokój mam nie za duży (3x4m). Sygnał ma być z kablówki UPC ew. TNK.
    > Na plazmę Panasonica 37" raczej nie uzbieram (2500zł)

    podzwon po sklepach. Moze ktoś ma w ofercie taniej? Obserwuj sklepy typu
    MediaMarkt/Saturn - od czasu do czasu robią różne akcje promocyjne. Może
    allegro? ja tam widzę np:
    http://www.allegro.pl/item670189329_okazja_panasonic
    _th_37pv8.html

> [...]
    > Benq FP241W nie smuży jak IPSy, kolory i kąty OK i sporo wejść
    > Mogę go jeszcze kupić za 1800 zł (ostatnia chwila :-) )

    Do oglądania TV - maleństwo. uwierz mi.
    Do niego jeszcze bedziesz musial jakis tuner podpiąć. Taki z pilotem. I
    jeszcze pewnie jakies nagłośnienie. I generalnie jest to mniej wygodne niż
    TV+ komputer do ktorego pewnie tego Benq podepniesz. Osobiscie uważam, że to
    półśrodek - a półśrodki mimo że "tańsze" w ostatecznym rozrachunku zazwyczaj
    okazują się droższe

    MaW

  • 3. Data: 2009-06-23 23:11:32
    Od: z <z...@g...pl>

    MaW pisze:

> [...]
    > Obserwuj sklepy typu MediaMarkt/Saturn - od czasu do czasu robią różne
    > akcje promocyjne. Może allegro? ja tam widzę np:

    Allegro na pewno nie.
    Gazetki, promocje, żona tak ja nienawidzę.
    Monitor za to z pewnego zaprzyjaźnionego sklepu.

    > Do oglądania TV - maleństwo. uwierz mi.
    Do tego pokoju i mojej percepcji rozglądałem się nawet za lcd26"

> [...]
    > uważam, że to półśrodek - a półśrodki mimo że "tańsze" w ostatecznym
    > rozrachunku zazwyczaj okazują się droższe

    Akurat to wszystko jest. Nawet pionier do TNK do którego ten monitor
    spokojnie można podpiąć. Dodatkowych kosztów nie będzie.
    Komputer nie potrzebny.

    Interesuje mnie kwestia jakości obrazu - duża rozdzielczość i dobra
    matryca. Czy to coś zmienia?

    PS. Jak już tu nie raz pisano - mniej cali lepszy obraz SD :-(

  • 4. Data: 2009-06-24 07:06:02
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Interesuje mnie kwestia jakości obrazu - duża rozdzielczość i dobra
    > matryca. Czy to coś zmienia?

    Nie, jakość determinuje sygnał jaki dostarczasz - matryca ci lepszego obrazu
    nie wyczaruje, jeśli to bedzie TNK to jakość jest ok i bierz normalnego LCD
    32-37" nie kombinuj.