  • 1. Data: 2012-12-12 12:20:20
    Temat: Monitor do 700zł
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    Chcę kupić komuś na prezent monitor.
    Cel: okazjonalnie gry (ale nie żadne szybkie strzalanki), filmy,
    zwykła praca "biurowa", czasem podstawowa praca na programach
    graficznych (ale nie mam 3000zł na wypasiony ekran...). Osoba ta
    teraz pracuje na 7-letnim zużytym 17cali CRT, więc i tak powinno być
    lepiej). Chcę kupić w Proline.
    http://www.proline.pl/?p=IIY+PLE2273HDS-B1
    Iiyama ProLite PLE2273HDS-B1 22" 2ms
    Co sądzicie? Czy Przekątna ekranu 21,5 cali (sam już nie wiem, czy to
    22, czy 21.5) i natywna rozdzielczość 1920x1080 to dobry wybór? A może
    w tej cenie coś lepszego tam znajdę? Dzięki z góry za rady!

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2012-12-12 12:40:51
    Temat: Re: Monitor do 700zł
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 12 Dec 2012 11:20:20 +0000, DooMiniK napisał(a):

    > Co sądzicie? Czy Przekątna ekranu 21,5 cali (sam już nie wiem, czy to
    > 22, czy 21.5) i natywna rozdzielczość 1920x1080 to dobry wybór? A może
    > w tej cenie coś lepszego tam znajdę? Dzięki z góry za rady!

    Wez pod uwage, ze jak dasz fullhd to moze sie zaraz okazac, ze i grafe trza
    wymienic, bo nie daje rady :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2012-12-12 12:44:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    DooMiniK pisze tak:

    > Iiyama ProLite PLE2273HDS-B1 22" 2ms

    Mam Iiyama ale nie LED tylko LCD (kupioną za pół darmo w kerfurze) i ma
    słabe kąty. Uważaj czy to nie jest kontynuacja tradycji bo w
    specyfikacji stoi kąt widzenia pion - 160' Przy nim mój stary Samsung
    SyncMaster 2243 (też LCD) jest o niebo lepszy.

    po za tym monitor wydaje się fajny.

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2012-12-12 12:51:46
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    DooMiniK nabazgrał(a):

> [...]
    > 22, czy 21.5) i natywna rozdzielczość 1920x1080 to dobry wybór? A może
    > w tej cenie coś lepszego tam znajdę? Dzięki z góry za rady!

    MONITOR BENQ LED 24" GW2450HM

  • 5. Data: 2012-12-12 14:26:35
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 12/12/2012 11:40, R.e.m.e.K wrote:

    > Wez pod uwage, ze jak dasz fullhd to moze sie zaraz okazac, ze i grafe trza
    > wymienic, bo nie daje rady :-)

    Grafika będzie nowa, to nie problem ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 6. Data: 2012-12-12 15:02:12
    Od: ikov <i...@t...pl>

    W dniu 2012-12-12 12:20, DooMiniK pisze:
> [...]
    > 22, czy 21.5) i natywna rozdzielczość 1920x1080 to dobry wybór? A może
    > w tej cenie coś lepszego tam znajdę? Dzięki z góry za rady!

    Zobacz coś takiego - sam tam niedawno ten monitor kupiłem:
    http://www.gral.pl/LG+Electronics+23+cali+LCD+IPS234
    V-PN_687.html
    Matryca IPS, więc można oglądać pod dużymi kątami, LED, FullHD no i 23".
    I jeszcze zostanie prawie stówka na skrzynkę piwa i coś na zagryzkę :)

  • 7. Data: 2012-12-12 16:00:56
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 22, czy 21.5) i natywna rozdzielczość 1920x1080 to dobry wybór? A może
    > w tej cenie coś lepszego tam znajdę? Dzięki z góry za rady!

    Skoro nie gra w szybkie gry ale za to ogląda filmy i używa programów
    graficznych to nie potrzebuje niskiego czasu reakcji ale za to dobrych
    kolorów. Więc zamiast TN kup IPS (da się dostać do 700 zł).

  • 8. Data: 2012-12-12 16:30:33
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 12/12/2012 14:02, ikov wrote:

> [...]
    > Matryca IPS, więc można oglądać pod dużymi kątami, LED, FullHD no i 23".
    > I jeszcze zostanie prawie stówka na skrzynkę piwa i coś na zagryzkę :)

    Poczytam, brzmi ciekawie - dzieki za info!

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 9. Data: 2012-12-12 16:46:57
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "maX" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro nie gra w szybkie gry ale za to ogląda filmy i używa programów
    > graficznych to nie potrzebuje niskiego czasu reakcji ale za to dobrych
    > kolorów. Więc zamiast TN kup IPS (da się dostać do 700 zł).

    Tylko to będzie ips który z ips ma niewiele wspólnego. No ale brzmi fajnie.

  • 10. Data: 2012-12-12 17:04:00
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:kaa8vk$d22$1@dont-email.me...

    > Użytkownik "maX" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko to będzie ips który z ips ma niewiele wspólnego. No ale brzmi
    > fajnie.

    Ale kolory (i kąty) pewnie będzie miał zdecydowanie lepsze niz TN w tej
    cenie.