  • 1. Data: 2010-07-03 09:28:17
    Temat: Mono LCd z touchscreen @ spi
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Poszukuje wyświetlacza LCD o rozdzielczości przynajmniej 128x64 (ale
    bardziej wolałbym 256x128) lub zblizonej (lekki prostokąt). Najwazniejsze:

    a) Mono.

    b) Touch screen

    c) SPI

    d) Wlasne podświetlanie (zasilany jednym napieciem, idealnie 3.3V)

    e) Jak najmniej pinów na tasmie/złaczu - super jeśli to tylko vcc,gnd i spi.

    f) Mozliwie wyraźny, będzie uzywany w pomieszczeniu za dnia.

    g) Idealnie gdyby miał organizację wierszy poziomo a nie pionowo.

    Rynek wyswietlaczy zmienia się bardzio szybko i nie wiem gdzie czego
    szukać. Wręcz może się okazać że najtańsze było by coś do telefonu, ale
    ze względu na nikłą ilośc pamięci w CPU nie mogę sobie pozwolić na duzy
    framebuffer. Widział ktoś coś taniego i wygodnego w uzyciu ostatnio?
    Będę tego pilnie potrzebował więc dostawa za pół roku mnie nie interesuje.

  • 2. Data: 2010-07-03 09:41:38
    Temat: Re: Mono LCd z touchscreen @ spi
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Sebastian Biały pisze:
> [...]
    > framebuffer. Widział ktoś coś taniego i wygodnego w uzyciu ostatnio?
    > Będę tego pilnie potrzebował więc dostawa za pół roku mnie nie interesuje.

    Maritex ?

  • 3. Data: 2010-07-03 11:39:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-03 11:41, zenek wrote:
    > Maritex ?

    Już tam oczywiście oglądałem i wyświetlacz z touchscreenem moge mieć za
    150zł. To jest 3x za dużo. Dlatego pytam czy na rynku nie ma czegoś
    nowego, taniego co mogę dostać za 50zł.

    PS. Mam wyświetlacz za 30zł/sztuka z touchscreenem, ale bez sterownika
    (brak RAMu). Jest na tyle upierdliwy że mam już dość, chce coś normalnego.