  • 1. Data: 2011-05-29 16:16:19
    Temat: Moto dla kobietki - Yamaha TW 200 - pytanie
    Od: "Krzysiek" <s...@g...pl>

    Witam serdecznie po małej przerwie

    Zastanawiam się nad motorkiem dla żony - prawko na moto ma już dosyć długo
    na samochód jeszcze dłużej

    Co do motocykli to miała CB 500 ale nie chciała go bo był za ciężki i zbyt
    mało elastyczny. Żonka szczuplutka i nie za wysoka jest .

    Na dzień dzisiejszy za bardzo nie chcemy choppera a ostatnio kieruje się w
    stronę yamahy TW 200. Jak się tym jeździ? Niestety w okolicy nikt nie ma
    tego sprzecika więc proszę o opinie :) Wiem ze pojemność niewielka ale nie
    chodzi o sprzet do szybkiej czy dalekiej podróży ale o cos do poturlania się
    po okolicach o cos co się łatwo prowadzi jest lekkie itd.

    proszę o info kogoś kto miał stycznść z TW 200

    pozdrawiam

    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-05-29 18:02:13
    Temat: Re: Moto dla kobietki - Yamaha TW 200 - pytanie
    Od: "zakan" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" napisał ;
> [...]
    > się po okolicach o cos co się łatwo prowadzi jest lekkie itd.
    >
    > proszę o info kogoś kto miał stycznść z TW 200

    Czachor zachwalal go kiedyś w TV ::))

    zakan

  • 3. Data: 2011-05-29 19:45:42
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 29.05.2011 18:16, Krzysiek pisze:
> [...]
    > mało elastyczny. Żonka szczuplutka i nie za wysoka jest .
    >
    > Na dzień dzisiejszy za bardzo nie chcemy choppera a ostatnio kieruje się w

    TW200 chyba nie będzie bardziej elastyczne od cebuli.
    --
    pozdr
    nalesnik

  • 4. Data: 2011-05-30 13:18:39
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Na dzień dzisiejszy za bardzo nie chcemy choppera a ostatnio kieruje się w
    > stronę yamahy TW 200.

    Przemysl czopka - Virago250 wydaje sie idealne :-) Mala waga, dosyc skretne,
    male gabaryty, wyglada ladnie :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 5. Data: 2011-05-30 19:37:46
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Dysiek pisze:

    > Przemysl czopka - Virago250 wydaje sie idealne :-) Mala waga, dosyc skretne,

    Ale czopek to to samo co chopper, czyli nie leży w kontekscie. Z niskich
    - pamiętam, że Buell wypuścił niską maszynkę Blast.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2011-05-30 20:13:53
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-30 21:37, Piotr Rezmer pisze:
> [...]

    Nie lepiej bylo obnizyc CB ?
    Kumpela ma 153 cm i po obnizeniu daje rade.

    Poza tym dosc dobrze sie obniza GSR...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 7. Data: 2011-05-30 22:06:06
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Co do motocykli to miała CB 500 ale nie chciała go bo był za ciężki i zbyt
    > mało elastyczny. Żonka szczuplutka i nie za wysoka jest .

    Mam znajomą, która to cruisera Yamahy ujeżdża. Jakieś 1700 pojemności.
    I drobną kobitką jest. Więc nie kombinujcie. Niski, duży, ciężki (i
    elastyczny).

    Szymon

  • 8. Data: 2011-05-31 22:26:00
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-05-29 18:16, Krzysiek pisze:
    > Witam serdecznie po ma?ej przerwie
    >
    > Zastanawiam si? nad motorkiem dla ?ony - prawko na moto ma ju? dosy? d?ugo
    > na samoch?d jeszcze d?u?ej
    > prosz? o info kogo? kto mia? styczn?? z TW 200

    Pare latek temu prowadzilismy z moja malzonka TW125 z Wawy na Slask dla
    znajomego. Ja jechalem moja owczesna Babcia (CBR1000F dla tych, co nie
    wiedza), a TW'ka powozila Kolezanka Zona majaca doswiadczenia (choc
    niezbyt zaawansowane) z XBR500.

    O moich wrazeniach z tej jazdy nie wspomne (100 km/h max na katowickiej
    ;) ), ale wnioski Lidki byly takie, ze zaluje, ze wlasne takiego moto
    nie ma. No moze jest ciupine za slabe. Ja to odczytalem, ze 200 byloby
    idealne.

    Generalnie jej wrazenia z jazdy XBR byly takie same, jak Twojej zony z
    jazdy Cebula, wiec mysle, ze TW200 byloby OK dla Twojej malzonki.
    Na pewno warto sprobowac, bo moto naprawde wdzieczne :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 9. Data: 2011-06-01 07:05:55
    Od: "Krzysiek" <s...@g...pl>

    Cb 500 miała obnizoną o jakieś 4 cm - nizsze tylne amorki i lagi
    wpuszczone - poprostu nie lezał jej ten motorek :)

  • 10. Data: 2011-06-01 07:15:30
    Od: "Krzysiek" <s...@g...pl>

    > jazdy Cebula, wiec mysle, ze TW200 byloby OK dla Twojej malzonki.
    > Na pewno warto sprobowac, bo moto naprawde wdzieczne :)

    Puki co musze gdzies znalesc125-czy 200 i żonka musi sie przymieżyc do
    niego :)
    a pozniej jak bedzie ok to poszukać 200 w rozsadnych pieniadzach
    dzieki za info i pozdrówka