  • 1. Data: 2011-05-29 12:48:40
    Temat: Re: Wtargniecie na jezdnie - pytanie.
    Od: k...@o...pl

    > jeszcze w Polszy nie rejestrowalem aczkolwiek tlumaczenia i badania juz

    > mam od jakiegos czasu zrobione ;)

    Czyli OC tez pewnie nie masz. I policja ci nie dojebala wspomozenia funduszu
    gwarancyjnego?

  • 2. Data: 2011-05-29 13:22:22
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    &gt; jeszcze w Polszy nie rejestrowalem aczkolwiek tlumaczenia i badania juz

    &gt; mam od jakiegos czasu zrobione ;)

    >Czyli OC tez pewnie nie masz. I policja ci nie dojebala wspomozenia
    >funduszu
    >gwarancyjnego?

    Jasnowidz jesteś ? czy zachodnie tablice są wyznacznikiem braku OC ?
    można sobie wykupić ubezpieczenie w pl na tablice z Wietnamu

  • 3. Data: 2011-05-29 16:30:17
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > można sobie wykupić ubezpieczenie w pl na tablice z Wietnamu
    Ba - można nawet na pojazd bez tablic ;-)

    Pzdr

    JKK