  • 1. Data: 2009-04-11 20:54:20
    Temat: MotoGP Katar kwalifikacje
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    Kolejnosc na starcie:

    Stoner
    Rossi
    Lorenco
    Dovicioso
    Capirosi
    Edwards

    Hayden na ostatnim kolku wykonal taka figure, ze glowa mala.
    Ciekawe czy w ogole bedzie mogl wystartowac.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 2. Data: 2009-04-12 18:31:16
    Temat: Re: MotoGP Katar 125
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote

    No to chlopaki na "maluchach" pojezdzili...
    cale 8,5 minuty :-(

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 3. Data: 2009-04-12 20:45:22
    Od: motoko <d...@g...com>

    On Apr 12, 7:31 pm, "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:
    > "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote
    >
    > No to chlopaki na "maluchach" pojezdzili...
    > cale 8,5 min.

    Nie za bardzo wiem co sie dzieje, bo BBC wstrzymalo transmisje i
    niczewo nie panimajem.

  • 4. Data: 2009-04-12 20:51:26
    Temat: Re: MotoGP Katar
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote

    No i dupa jas, dzis MotoGP sie nie odbedzie ze wzgledu na
    deszczyk, ale... bardzo mozliwe, ze po raz pierwszy w historii
    wyscig bedzie przelozony na jutro.

    a tak konkludujac to bardzo fajne relacje zmajstrowali
    w tym sportklubie, profesjonalny komentarz, wreszcie panowie mowia
    o tym co aktualnie dzieje sie na torze a nie jak ci nudziarze
    z eurosportu. Adam Badziak ma, ze tak powiem bardzo telewizyjny glos,
    bylem zaskoczony :-) natomiast drugi z komentatorow nieco popiskuje ale
    mozna sie przyzwyczaic :-)
    Troszke za cicho jak dla mnie jest samo tlo dzwiekowe, czyli to co dzieje
    sie na torze,
    to troche kastruje emocje.
    Ogolnie jest bardzo dobrze.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 5. Data: 2009-04-12 21:00:40
    Temat: Re: MotoGP Katar kwalifikacje
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote

    na zywo w necie jak ktos nie ma sportklubu leca na:
    http://atdhe.net/live-tv-6111.html
    http://soccer-live.pl/transmisje.php?id=motorsport

  • 6. Data: 2009-04-12 22:06:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Sat, 11 Apr 2009 22:54:20 +0200, Spider A.J. napisał(a):

> [...]
    > Capirosi
    > Edwards
    >
    > Hayden na ostatnim kolku wykonal taka figure, ze glowa mala. Ciekawe czy

    nie ma co się martwić bo na środku pustyni wszystko zalał deszcz. 125
    przejechały 4 kółka, 250 i motoGP czekają na świętego nigdy :(

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 7. Data: 2009-04-12 22:13:42
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > nie ma co się martwić bo na środku pustyni wszystko zalał deszcz. 125
    > przejechały 4 kółka, 250 i motoGP czekają na świętego nigdy :(
    A to nie Barbera wygral przed jakims francuzem chyba Cluzoe ;)

    A jesli nie to co ja ogladalem ?

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

    literowka zamierzona

  • 8. Data: 2009-04-12 22:56:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 00:13:42 +0200, BartekGSXF napisał(a):

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci
    > A to nie Barbera wygral przed jakims francuzem chyba Cluzoe ;)
    >
    > A jesli nie to co ja ogladalem ?

    racja, zgubiłem 250, a nawet oficjalna strona też nic do tej pory nie
    mówi o tym :)

    MotoGP jutro.

  • 9. Data: 2009-04-13 18:45:02
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote

    No i po zawodach :-)

    Naprawde rewelacyjnie oglada sie relacje w sportklub
    nie przerywana reklamami, doskonaly komentarz i wreszcie
    troche glosniej tlo dzwiekowe.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 10. Data: 2009-04-13 18:55:54
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Spider A.J. pisze:

    > Naprawde rewelacyjnie oglada sie relacje w sportklub
    > nie przerywana reklamami, doskonaly komentarz i wreszcie
    > troche glosniej tlo dzwiekowe.

    Milej niz w eurosporcie i to duzo. No i Edwards... ech.. w koncu :) byle
    tak dalej :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl