  • 1. Data: 2009-04-13 07:32:28
    Temat: MotoGP w poniedzialek.
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Jak podaje strona motogp wyscig dzis o 21 czasu lokalnego, czyli u nas o 22. Mam
    nadzieje, ze sportklub pokaze transmisje.

    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-04-13 09:06:03
    Temat: Re: MotoGP w poniedzialek.
    Od: Igor K <i...@g...com>

    On 13 Kwi, 09:32, "Koczis" <x...@p...onet.pl> wrote:
    > Jak podaje strona motogp wyscig dzis o 21 czasu lokalnego, czyli u nas o 22. Mam
    > nadzieje, ze sportklub pokaze transmisje.

> [...]

    Jeżeli już to u nas o 20.

    Pozdro
    Igor K
    B6

  • 3. Data: 2009-04-13 10:59:11
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Igor wrote:
    > Jeżeli już to u nas o 20.

    Tak, tak moja kulpa :)

    Koczis
    R1

  • 4. Data: 2009-04-13 11:44:44
    Od: Soulsick <s...@g...com>

    Koczis pisze:
    > Jak podaje strona motogp wyscig dzis o 21 czasu lokalnego, czyli u nas o 22. Mam
    > nadzieje, ze sportklub pokaze transmisje.

    A w tym roku również będzie wersja "do obejrzenia później"?
    Po formacie straciłem adres i hasełko tamtego serwera ;-), przypomni ktoś?

    --
    Soulsick

  • 5. Data: 2009-04-14 12:47:20
    Od: "Jacek Ł." <j...@p...onet.pl>

    > A w tym roku również będzie wersja "do obejrzenia później"?
    > Po formacie straciłem adres i hasełko tamtego serwera ;-), przypomni ktoś?
    >
    > --
    > Soulsick
    Pewnie chodzi o to:
    http://ntv.punio.eu.org/gp/

    ale na razie pusto :(

    Łosiu
    954

  • 6. Data: 2009-04-14 19:41:09
    Od: Soulsick <s...@g...com>

    Jacek Ł. pisze:

    > Pewnie chodzi o to:
    > http://ntv.punio.eu.org/gp/
    >
    > ale na razie pusto :(

    Tak, poznaje po szacie graficznej, o to chodziło :-).
    Na pewno pojawi się wyścig :-)

    --
    Soulsick

  • 7. Data: 2009-04-14 20:03:14