  • 1. Data: 2010-07-23 10:10:20
    Temat: "Motocykle trafiają pod strzechy" :)
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Z tego co dziś na ulicach zaobserwowałem to motocykle "trafiły już pod
    strzechy" ;). Żałuje że nie udało mi się zrobić zdjęcia "dwóm braciom"
    ale dawno takiego zjawiska nie widziałem.

    Pierwszy zobserwowany dziś około 9.30 na trasie nr 7 w okolicach Janek
    jechał sobie na sportowej 600 z połowy lat 90tych (tak przemalowanej że
    nie udało mi się ustalić marki) w tenisówkach, białych skarpetkach,z
    gołymi łapami, krótkich spodniach które nadmuchiwały mu się niczym
    balon, z kaskiem z demobilu oraz czarnej skórzanej kurtce z bazaru.
    Naturalnie pochylona pozycja na tym motocyklu powodowała że spod tych
    spodenek wystawał mu gacie...
    Nie żebym był jakoś przewrażliwiony na punkcie wyglądu ale ten typ
    wyglądał jak połączenie siatkarza z alfonsem ścigającego klienta...

    Drugi duet jaki zaobserwowałem także dziś koło 10 w AL.Krakowskiej stał
    sobie razem z tirami jakieś 400m przed skrętem w Łopuszańską... Nie wiem
    po co na takim słońcu stać w korku na lewym pasie na motocyklu...
    No nie rozumiem kompletnie... Motocykl to GSXR 600, driver to koleś
    ubrany w fioletowy ortalion , bez rękawic, w sandałach z pasażerką
    równie kolorowo przybraną...
    Generalnie przypominał mi turbodymomena w sandałach.

    Zawsze chciałem aby motocykle trafiły pod strzechy tylko nie jestem
    pewien czy o takie strzechy mi chodziło... ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2010-07-23 10:13:07
    Temat: Re: "Motocykle trafiają pod strzechy" :)
    Od: n...@s...com

    On Fri, 23 Jul 2010 12:10:20 +0200, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

    >Nie żebym był jakoś przewrażliwiony na punkcie wyglądu ale ten typ
    >wyglądał jak połączenie siatkarza z alfonsem ścigającego klienta...

    W taki gorac powinien zdjac kurtke.

    >No nie rozumiem kompletnie... Motocykl to GSXR 600, driver to koleś
    >ubrany w fioletowy ortalion , bez rękawic, w sandałach z pasażerką
    >równie kolorowo przybraną...

    Ale jak w ortalion ? U Was pada czy jak ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2010-07-23 10:17:54
    Temat: Re: "Motocykle trafiajš pod strzechy" :)
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-07-23 12:13, n...@s...com pisze:

    > W taki gorac powinien zdjac kurtke.

    To był jego strój ochronny jak mniemam...

    > Ale jak w ortalion ? U Was pada czy jak ?

    j.w.
    Było coś z 30 stopni w cieniu jak go widziałem...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 4. Data: 2010-07-23 10:21:18
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości

    > Zawsze chciałem aby motocykle trafiły pod strzechy tylko nie jestem pewien
    > czy o takie strzechy mi chodziło... ;)

    "Pod strzechami" to one już były, teraz wracają ;-)

    A "dizajn" gacie do kolan w kwiaty / kratkę i reszta w podobnym guście,
    faktycznie zaczyna być "na ścigaczach" popularny ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2010-07-23 10:26:34
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

> [...]
    > gołymi łapami, krótkich spodniach które nadmuchiwały mu się niczym balon,
    > z kaskiem z demobilu oraz czarnej skórzanej kurtce z bazaru.

    No i ?

    To jest wolny kraj , skoro gosc ma ochote jezdzic sobie na wlasnym motorze ,
    lejac bezyne za ktora zaplacil wlasnymi pieniedzmi w rozowych klapkach i
    pomaranczowym berecie za ktore zaplacil z wlasnej kieszeni to Tobie nic do
    tego .
    W krajach typu Grecja , Wlochy itp ..80% motocyklistow jezdzi w samych
    majtkach , klapkach i bez kasku ..
    Musisz sie porostu troszke nauczyc tolerancji i wszystko :-)

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA UĆ
    CZERWONE R-ONE

    5304 (20100723) __________

  • 6. Data: 2010-07-23 10:27:30
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
    > w tenisówkach, białych skarpetkach,

    Tenisowki, znaczy adidasy?
    A biale mial te adidasy?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 7. Data: 2010-07-23 10:32:22
    Od: n...@s...com

    On Fri, 23 Jul 2010 12:17:54 +0200, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

    >To był jego strój ochronny jak mniemam...

    pewnie sie precli naczytal ze na motorze, ups, przepraszam, na
    motocyklu musza byc skory bo teksy sie szybko przecierajo.

    >Było coś z 30 stopni w cieniu jak go widziałem...

    Moze chcial schudnac ? Dawniej czlowieka ubierali w OP-1 i mial okazje
    sie wypocic, a teraz trzeba we wlasnym zakresie kombinowac.

  • 8. Data: 2010-07-23 10:33:53
    Temat: Re: "Motocykle trafiaj? pod strzechy" :)
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Przecież ja go nie zatrzymałem tylko napisałem co o tym sądze. :)

    > W krajach typu Grecja , Wlochy itp ..80% motocyklistow jezdzi w samych
    > majtkach , klapkach i bez kasku ..
    > Musisz sie porostu troszke nauczyc tolerancji i wszystko :-)

    Na skuterach czy tamtejszych nakedach o pojemnosci ~100cm3.
    Poruszających się dookoła komina.

    Nie widziałem np we Włoszech na GSXRerze kolesia w sandałach i
    ortalionie na autostradzie...
    Nie wdziałem też we Włoszech kogoś kto jechał w krótkich spodniach
    140km/h ... może faktycznie mało widziałem ale nie rzuciło mi się to w
    oczy :)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 9. Data: 2010-07-23 10:38:23
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    W dniu 23.07.2010 12:33, The_EaGle pisze:

> [...]
    > Nie wdziałem też we Włoszech kogoś kto jechał w krótkich spodniach
    > 140km/h ... może faktycznie mało widziałem ale nie rzuciło mi się to w

    E tam. W Grecji latają bez kasku i w sandałach litrowymi sportami i się
    nie przejmują. Do tego tam jest jeszcze bardzo śliski asfalt.

    --
    ganda

  • 10. Data: 2010-07-23 10:39:33
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-07-23 12:27, Bart?omiej Kacprzak pisze:
    > U?ytkownik "The_EaGle"<e...@j...com> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Tenisowki, znaczy adidasy?
    > A biale mial te adidasy?

    Nie wiem czy miał białe, czy pod kolor skarpetek ale do kurtki to mu nie
    bardzo pasowały.

    Ooo iiii oponę miał nową, znaczy się nie wiem czy nową ale miał dwa
    paski jeden niebieski a drugi chyba różowy, wiec wyglądały jak nufffki
    sztuki. Wykosztował się na oponę na pewno...

    Pozdrawiam
    Rafał