  • 1. Data: 2011-03-06 13:00:16
    Temat: Motocykle z Marsa :)
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Czyli III wystawa motocykli na ul Marsa w Warszawie.
    http://www.autowarszawskie.pl/index.php/galeria/135-
    motocykl-jest-cool.html

    Szuwaks

  • 2. Data: 2011-03-06 13:43:27
    Temat: Re: Motocykle z Marsa :)
    Od: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>

    Szuwaksnapisal

    > Witam,

    > Czyli III wystawa motocykli na ul Marsa w Warszawie.
    > http://www.autowarszawskie.pl/index.php/galeria/135-
    motocykl-jest-cool.html

    Ale zajebiste suki :)

  • 3. Data: 2011-03-06 16:22:20
    Od: Glub <g...@g...com>

    power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
    > Szuwaksnapisal

    > Ale zajebiste suki :)

    Hmm...suki...

    Tylko jedna Pani mi sie podobała.
    W Hondzie. Najpierw siedziała na SW-T600
    Potem na SH-300.
    --
    Glub SW-T400

  • 4. Data: 2011-03-06 17:39:43
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Ale zajebiste suki :)

    Dla mnie to zwykłe kurwy. Biorą kasę za to, że pokażą kawałek dupy. Co mają
    w tych pustych łbach? Wstydu zero, ambicji żadnych. Dzisiaj przeciętna laska
    chce kasy tylko za to, że ma dupe i cycki. Szał wszelkiego typu agencji
    modelek, chuj wie czego. Żeby sprzedać byle gwóźdź musi go trzymać między
    nogami goła dupa, inaczej plajta. Nie jestem pedałem, lubię ładne dupy, ale
    tak jak 99% facetów (nie liczę tu pedałów) laski typu
    hostesa/kurwa/czirliderka chętnie zerżnę, ale tylko tyle. Szacunku do takiej
    zero, i na zawsze jest dla mnie szmatą. One jednak myślą, że to fajnie jak
    każdy facet chce je zerżnąć i nie mają zielonego pojęcia o tym, że w oczach
    facetów są szmatami. Sądzę, że wielu z Was myśli identycznie. Nie liczę
    oczywiście pedałów... Przepraszam za język, ale poetycki by tu nie
    pasował...

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2011-03-06 17:41:40
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Ale zajebiste suki :)

    A w kwestii tematu: niektóre maszyny rzeczywiście fajne. Szkoda tylko, że
    takie drogie...

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2011-03-06 18:35:02
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Grzybol" pewnie po jakichś halucynogennych:

    > Dla mnie to zwykłe kurwy.

    <reszta ciach bo głupoty>

    Eeeee tam, głupstwa pleciesz. Zwykłe studentki dorabiające pare groszy.
    Prawdziwa kurwa za taka kasę, to by ci nawet pończoszki nie zdjęła...

    zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl

  • 7. Data: 2011-03-06 18:49:48
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2011-03-06 14:00, Szuwaks pisze:
    > Czyli III wystawa motocykli na ul Marsa w Warszawie.
    > http://www.autowarszawskie.pl/index.php/galeria/135-
    motocykl-jest-cool.html

    Zagrzałby tłoka w niektórych... ;)

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 8. Data: 2011-03-06 18:52:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Eeeee tam, głupstwa pleciesz. Zwykłe studentki dorabiające pare groszy.
    > Prawdziwa kurwa za taka kasę, to by ci nawet pończoszki nie zdjęła...

    Przesadzasz. Przed wojną cyganka dawała za kromkę chleba ze smalcem. Kurwa,
    to ja już taki stary jestem???? Jak ten czas leci...

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2011-03-06 19:01:49
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-06 19:49, woohoo pisze:

    > Zagrzałby tłoka w niektórych... ;)

    power_bit i woohoo - wypierdalac pod giees.

    Panie wybacza, koledzy sa tragicznie bezradni wobec kobiecej urody.

    KJ

  • 10. Data: 2011-03-07 07:39:38
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl>

    Szuwaks <s...@g...pl> napisał(a):

    > Czyli III wystawa motocykli na ul Marsa w Warszawie.
    > http://www.autowarszawskie.pl/index.php/galeria/135-
    motocykl-jest-cool.html

    IMG_7022 -> ideal charlejowca? :-))))

    A sam tytul "motocykl jest cool" pokazuje w ktora strone sie rozwija i bedzie
    rozwijac motocyklizm w PL...

    R i VFR