  • 1. Data: 2011-09-16 16:51:13
    Temat: Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
    Od: to <t...@x...abc>

    Oto dowód:
    http://www.youtube.com/watch?v=vXRo7kk5c7Y

  • 2. Data: 2011-09-16 16:55:18
    Temat: Re: Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-09-2011 16:51, to pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=vXRo7kk5c7Y

    Może to taki nienachalny miejski stuncik ??

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-09-16 16:56:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 Sep 2011 14:51:13 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > Oto dowód:
    > http://www.youtube.com/watch?v=vXRo7kk5c7Y

    i po co tego ruskiego suchara wyciągasz?
    Podnieca cię to?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2011-09-16 17:05:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-09-2011 16:56, masti pisze:
    > i po co tego ruskiego suchara wyciągasz?

    A to daj coś świeżego.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-09-16 17:06:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 Sep 2011 17:05:14 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    http://www.rotten.com/

  • 6. Data: 2011-09-16 17:10:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-09-2011 17:06, masti pisze:
    > http://www.rotten.com/

    E to dopiero suchar, handoff leży tam już chyba parę lat...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2011-09-16 17:29:41
    Od: to <t...@x...abc>

    begin masti

    > i po co tego ruskiego suchara wyciągasz?

    Żebyś sobie pochrupał.

    > Podnieca cię to?

    Niespecjalnie.

  • 8. Data: 2011-09-16 18:27:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2011 16:56, masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 16 Sep 2011 14:51:13 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > i po co tego ruskiego suchara wyciągasz?
    > Podnieca cię to?

    Po prostu ci frustraci leczą kompleksy "waląc konia" patrząc na wypadki.

    Mnie zastanawia co innego - skąd ta gleba??

    Spokojnie powinien móc wyhamować - motocykl na boku hamuje dużo gorzej,
    niż na oponach, więc gdyby nie wywrotka, zatrzymał by się z zapasem.

  • 9. Data: 2011-09-16 18:40:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-16 16:27:23 +0000, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > Mnie zastanawia co innego - skąd ta gleba??

    Bo kierowca nie potrafił posługiwać się pojazdem, ani myśleć.

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2011-09-16 19:01:35
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    wiadomości news:4e737911$1@news.home.net.pl...
    > Mnie zastanawia co innego - skąd ta gleba??
    >
    > Spokojnie powinien móc wyhamować - motocykl na boku hamuje dużo gorzej,
    > niż na oponach, więc gdyby nie wywrotka, zatrzymał by się z zapasem.

    jest taka teroia motocyklowa, która mówi, ze jak widzisz, ze nie dasz rady
    wyhamować, to połóż motocykl i walnij w przeszkode ślizgiem, a nie czołowo.
    W pewnych wypadkach sprawdza sie w praktyce.

    ps. a czy tu dało sie wyhamować, czy nie - trudno ocenić prędkość i tą
    nawierzchnie... genealnie hamowanie motocyklem nie jest tak łatwe jak
    samochodem.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl