  • 1. Data: 2011-09-15 23:44:00
    Temat: Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    Njus z Fucktu:
    http://www.fakt.pl/Maciej-Z-zdrowieje-po-wypadku-fer
    rari-i-smierci-kolegi-,artykuly,114829,1.html

    ATSD taki chory biedaczek, uwrażliwiony po przejściach (poniósł potworną
    psychiczną karę), a jednak dalej pozostał aroganckim dupkiem.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-09-16 08:44:28
    Temat: Re: Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-09-15 23:44, DoQ pisze:
> [...]
    >

    > ATSD taki chory biedaczek, uwrażliwiony po przejściach (poniósł potworną
    > psychiczną karę), a jednak dalej pozostał aroganckim dupkiem.

    Jak wszyscy celebryci uważa, że jest ponad prawem. Niestety, nie myli się.
    Zobaczysz, że dostanie niewiele w zawiasach i szybciutko wróci na ciepła
    posadkę redaktora do TV.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 3. Data: 2011-09-16 09:25:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Njus z Fucktu:
    > http://www.fakt.pl/Maciej-Z-zdrowieje-po-wypadku-fer
    rari-i-smierci-kolegi-,artykuly,114829,1.html

    > a jednak dalej pozostał aroganckim dupkiem.

    Zjadasz kupy fucktu, troche godnosci - nie chodzi, ze dales linka, ale ze
    poszedles sie za sugestia hieny.

  • 4. Data: 2011-09-16 09:31:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-09-2011 09:25, Ghost pisze:
    rari-i-smierci-kolegi-,artykuly,114829,1.html
    > Zjadasz kupy fucktu, troche godnosci - nie chodzi, ze dales linka, ale
    > ze poszedles sie za sugestia hieny.

    Zdjęcie to zdjęcie.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-09-16 09:37:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-09-2011 08:44, WW pisze:
    > Jak wszyscy celebryci uważa, że jest ponad prawem. Niestety, nie myli się.
    > Zobaczysz, że dostanie niewiele w zawiasach i szybciutko wróci na ciepła
    > posadkę redaktora do TV.

    I wszystko na plecach tatusia, z którego dalej będzie szydził na wizji
    jaki to stary, zramolały pierdziel jest.
    http://www.fakt.pl/Maciej-Z-zdrowieje-po-wypadku-fer
    rari-i-smierci-kolegi-,galeria-artykulu,114829,13.ht
    ml
    to też zabawne, rączka w kieszeni, a mamusia nosi siatę. Biedne dziecko
    bogatych rodziców :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-09-16 09:59:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *DoQ* napisał(-a):

    > to też zabawne, rączka w kieszeni, a mamusia nosi siatę.

    Gentleman całą gębą ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2011-09-16 10:59:51
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    >
    > ATSD taki chory biedaczek, uwrażliwiony po przejściach (poniósł potworną
    > psychiczną karę), a jednak dalej pozostał aroganckim dupkiem.

    Ojej! Przecież on tylko pokazuje jak lubi brać głęboko w dupsko. Na długość
    palca pokazuje.

    Marek

  • 8. Data: 2011-09-16 11:11:54
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-09-16 09:59, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    rnetia.pl

    > Gentleman całą gębą ;)

    Może jest chory i nie wolno mu nosić ?
    Czy ten aparat aby nie za ciężki ?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 9. Data: 2011-09-16 11:22:37
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-09-16 08:44, WW pisze:

    > Jak wszyscy celebryci uważa, że jest ponad prawem.

    pięknie powiedziane!!!
    dodać trzeba, że polscy "celebryci" to zwykłe dupki i chamy, wszystko
    wychodzi na imprezach typu VIP Party, na których miałem okazję grać, jak
    się za przeproszeniem najebią jak szpadle.

  • 10. Data: 2011-09-16 11:29:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Olo,

    Friday, September 16, 2011, 11:22:37 AM, you wrote:

> [...]
    > wychodzi na imprezach typu VIP Party, na których miałem okazję grać, jak
    > się za przeproszeniem najebią jak szpadle.

    Czy na jakiejkolwiek imprezie - czy to w wiejskiej remizie, czy
    VIPowskiej - na której "się najebią jak szpadle" można spotkać
    kogokolwiek innego niż zwykłych dupków i chamów?

    W zdecydowanej większości przypadków ludzie, którzy "się najebią jak
    szpadle" zachowują się w sposób, którego się sami po sobie nie
    spodziewają. Większość nie pamięta, co wyrabia po alkoholu. Ja
    zapamiętałem :( i dlatego już ponad 30 lat nie piję.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl