  • 1. Data: 2009-05-15 09:55:39
    Temat: Msza za Dzika, Jagienkę i Iguanę.
    Od: "grejfit" <g...@p...onet.pl>

    Drodzy motocykliści.

    Serdecznie pozdrawia Was Danuta Siadaczka mama Kuby Dzika, (DZiKU). Pragnę Was
    zawiadomić że w niedzielę 7 czerwca 2009 o godz.10-tej w Sanktuarium Matki Bożej
    Królowej Polskich Męczenników w Warszawie przy Al.Stanów Zjednoczonych róg
    Grenadierów, odbędzie się Msza Święta za tragicznie zmarłych 1 czerwca 2002 w
    Ździarce k.Czerwińska w drodze na Płock, za dusze

    Jakuba Dzika - DZiKU
    Agnieszkę Suszek - Jagienka
    Emilkę Gierczak - Iguana

    Wspomniana msza odbędzie się w siódmą rocznicę Ich śmierci.

    Zapraszam wszystkich, którzy pamiętają tragicznie zmarłych i wszystkich którzy
    chcą wziąć udział w nabożeństwie. Wiem, że wielu z Was pamięta i jeździ do
    Ździarki, za co serdecznie dziękuję ponieważ ja nie jestem w stanie tam często
    bywać.

    Pozdrawiam wszystkich motocyklistów.

    Danuta Siadaczka
    mama Kuby Dzika

    Kochany synku, mama wstawiła okna w Twoim pokoju, kiedy odnowisz pokój.
    Twój kotek ma się dobrze znalazł dobrych opiekunów.

  • 2. Data: 2009-05-15 10:37:43
    Temat: Re: Msza za Dzika, Jagienkę i Iguanę.
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Czesc

    ***"grejfit"
    tragicznie zmarłych 1 czerwca 2002

    To juz tyle czasu...czy spotykamy sie w Zdziarce 1.06 (bo to jest
    poniedzialek) czy w niedziele 31.05 ?...
    Jesli tak to o ktorej ?