  • 1. Data: 2012-07-19 19:34:00
    Temat: Multaradar -fotka
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Dostałem fotkę od wieśniaków, cena dość uczciwa - 100PLN i 2PKT za 88/70

    http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG

    myślicie że można się do czegoś przyczepić?

  • 2. Data: 2012-07-19 19:45:13
    Temat: Re: Multaradar -fotka
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Arbiter,

    > Dostałem fotkę od wieśniaków, cena dość uczciwa - 100PLN i 2PKT za 88/70
    > http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG
    > myślicie że można się do czegoś przyczepić?

    Tego, że nie zamazales numeru rejestracyjnego na głównym zdjęciu?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-07-19 19:46:44
    Od: PH <p...@...ustach.abj>

    W dniu 2012-07-19 19:34, Arbiter pisze:
    > Dosta?em fotke od wie?niaków, cena do?ae uczciwa - 100PLN i 2PKT za 88/70
    >
    > http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG
    >
    > my?licie ?e mo?na sie do czego? przyczepiae?

    Tak, do kodowania i jak już zamazałeś numer rejestracyjny na dokumencie
    to trzeba było machnąć też na zdjęciu ;-)

  • 4. Data: 2012-07-19 19:50:42
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Tego, że nie zamazales numeru rejestracyjnego na głównym zdjęciu?

    Dzięki, poprawię się:D

    Cały mandat jest dość ok, ograniczenie sensowne, kwota nieduża za
    przekroczenie w górnym progu.

    Ale jak sa możliwości powalczenia to chetnie powalczę:)

  • 5. Data: 2012-07-19 19:59:45
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-07-19 19:34, Arbiter pisze:
    > Dostałem fotkę od wieśniaków, cena dość uczciwa - 100PLN i 2PKT za 88/70
    >
    > http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG
    >
    > myślicie że można się do czegoś przyczepić?

    Za takie samo przekroczenie od PP z Rypina dostałem 50zł + 2pkt :P

    Pozdrawiam !

  • 6. Data: 2012-07-19 20:00:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arbiter" napisał w wiadomości grup
    >Cały mandat jest do?ć ok, ograniczenie sensowne, kwota nieduża za
    >przekroczenie w górnym progu.
    >Ale jak sa możliwo?ci powalczenia to chetnie powalczę:)

    Drugie auto w polu pomiaru, a przynajmniej widzenia !

    Prawde mowiac to pewnie nic nie wywalczysz, skieruja sprawe do sadu,
    sad cie uzna winnym z automatu, zaplacisz w trybie nakazowym wiecej
    ... ale ta satysfakcja ze sie musieli narobic za darmo, bo kara nie
    wplynie do kasy gminy.
    I moze to ich skloni do tego aby wniosku nie wysylac :-)

    A pretekst swietny do odmowienia jest.
    Wiec musisz sam sie spytac czy wazniejszy honor czy pieniadze, albo
    jak to mowia - lepiej byc czy miec ... :-)

    Odmow, w imie zasad :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-07-19 20:05:33
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    PH w <news:ju9h64$hdu$1@node2.news.atman.pl>:

    > Tak, do kodowania i jak już zamazałeś numer rejestracyjny na dokumencie
    > to trzeba było machnąć też na zdjęciu ;-)

    No i na zdjęciu nie widać, że samochód jedzie (tak przy okazji twierdzenia
    przez SM, że na zdjęciu nie widać sygnałów błyskowych i nie słychac sygnałów
    dźwiękowych eRki) ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 8. Data: 2012-07-19 20:08:50
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 19 Jul 2012 20:00:55 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Drugie auto w polu pomiaru, a przynajmniej widzenia !

    Ma określony kierunek poruszania się auta, które zostało zmierzone. Na
    czarnym pasku, pozycja DIR.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2012-07-19 20:10:04
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    J.F w <news:ju9i0t$t67$1@inews.gazeta.pl>:

    > Prawde mowiac to pewnie nic nie wywalczysz, skieruja sprawe do sadu,
    > sad cie uzna winnym z automatu, zaplacisz w trybie nakazowym wiecej

    Skąd to przekonanie, że więcej?

    Znajomy dostał powiastkę z SM na 500, poszedł do nich, nie przyjął mandatu,
    i w nakazowym dostał 100 oraz zwolnienie z kosztów.

    Róg Sobieskiego/Sikorskiego w DC

    --
    Tomasz Nycz

  • 10. Data: 2012-07-19 20:20:08
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Arbiter* napisał(-a):

    > Dostałem fotkę od wieśniaków, cena dość uczciwa - 100PLN i 2PKT za
    > 88/70
    > http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG
    >
    > myślicie że można się do czegoś przyczepić?

    Chyba do tego, że ze zdjęcia wnioskuję że to nie Ty ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675