  • 1. Data: 2010-03-03 13:35:46
    Temat: My Passport - Dysk
    Od: "LeoJohnson" <l...@o...pl>

    Witam

    Pytanie do osób, które posiadają ww dysk. Mam wrażenie, że nie działa.
    Wygląda to u mnie tak:
    -podłączam dysk przez oryginalny USB
    -wykrywa go, oraz montuje sie drugi dysk - w postaci napędu, na którym są
    sterowniki do dysku. Program do blokowania go itd
    -próbuje sformatować dysk ten główny. Z poziomu windows - bez wybrania opcji
    "szybko" formatuje się do końca. Pod koniec komunikat, żę windows nie możę
    wykonać tej operacji.
    Z poziomu PM 8 na dysku pisze BAD. Można to naprawić kliknięciem. Jak daje
    zapisz, to pisze, żę nie można z poziomu windowsa i każe zresetować. Po
    restarcie, przed startem windowsa trwają jakies operacje, jednak przed ich
    końcem również komunikat o niepowodzeniu.

    Miał ktoś podobne problemy z tym dyskiem?
    Pozdrawiam:)

  • 2. Data: 2010-03-03 13:49:20
    Temat: Re: My Passport - Dysk
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Miał ktoś podobne problemy z tym dyskiem?
    > Pozdrawiam:)

    próbowałeś może na innym komputerze ?

  • 3. Data: 2010-03-03 14:00:16
    Od: "LeoJohnson" <l...@o...pl>

    > próbowałeś może na innym komputerze ?
    Tak. Na nowiutkim laptopie - dokladnie to samo.

  • 4. Data: 2010-03-03 15:59:06
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "LeoJohnson" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tak. Na nowiutkim laptopie - dokladnie to samo.

    efekt jak po zrzuceniu. Raz tak miałem, dysk w transporcie dostał po tyłku.
    Zawartość szło odczytać ale żaden zapis był niemożliwy.

  • 5. Data: 2010-03-03 16:16:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "LeoJohnson" <l...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > końcem również komunikat o niepowodzeniu.
    >
    > Miał kto? podobne problemy z tym dyskiem?

    Używanie PM juz z definicji proszenie się o kłopoty.