  • 1. Data: 2021-09-27 18:37:26
    Temat: Mycie auta
    Od: cef <c...@i...pl>

    Nigdy nie mam czasu na samodzielne mycie samochodu
    i dlatego najczęściej zlecam mycie i sprzątanie w myjniach ręcznych.
    Zamawiam to mycie dodatkowo zawsze ze sprzątaniem wnętrza
    przetarciem plastików, szyb w środku i odkurzaniem wnętrza.
    Nazywa się to różnie w zależności od firmy:
    mycie i sprzątanie kompleksowe, zestaw max mycie i sprzątanie wnętrza.
    Cenowo w granicach 100zł+/-20% czyli raczej nie detailing.

    I teraz pytanie: czy zlecając taką usługą oczekiwalibyście,
    że wkładki gumowe ze schowków zostaną wyjęte,
    umyte i włożone na miejsce?

  • 2. Data: 2021-09-27 19:51:13
    Temat: Re: Mycie auta
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/09/2021 17:37, cef wrote:
> [...]
    >
    > I teraz pytanie: czy zlecając taką usługą oczekiwalibyście,
    > że wkładki gumowe ze schowków zostaną wyjęte,

    Tak, ale widze, ze cenowo to Polacy przeganiaja powoli Rumunow i
    Albanczykow w UK.

  • 3. Data: 2021-09-27 21:36:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak już masz takie podejście że wszystko za Ciebie robią ludzie... ;-)

    to oczywiście że powinny!

    Kurwa... Chwalisz się czy żalisz?

    Polska to wielki kraj. Skąd Ty mieszkasz? ;-)

  • 4. Data: 2021-09-27 21:55:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2021 o 18:37 cef <c...@i...pl> pisze:

> [...]
    >
    > I teraz pytanie: czy zlecając taką usługą oczekiwalibyście,
    > że wkładki gumowe ze schowków zostaną wyjęte,

    Jak za 100 zł mycie zewnątrz + środek to nie spodziewałbym się, że mi
    dywaniki wytrzepią przy odkurzaniu.
    Porządne ręcznie mycie auta na zewnątrz to koszt 100+

    TG

  • 5. Data: 2021-09-27 22:30:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-09-27 o 18:37, cef pisze:
> [...]
    >
    > I teraz pytanie: czy zlecając taką usługą oczekiwalibyście,
    > że wkładki gumowe ze schowków zostaną wyjęte,

    Oczywiście, że tak. Zaglądają w każdy zakamarek, dodatkowo czyszczą
    tapicerkę i usuwają rysy z plastików. Biorą za to 500-600zł. Odstawia
    się auto na całą dniówkę i robią co mają robić.

  • 6. Data: 2021-09-27 23:25:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-09-27 o 22:30, Uzytkownik pisze:

    > Oczywiście, że tak. Zaglądają w każdy zakamarek, dodatkowo czyszczą
    > tapicerkę i usuwają rysy z plastików. Biorą za to 500-600zł. Odstawia
    > się auto na całą dniówkę i robią co mają robić.

    Za taką cenę też bym oczekiwał.
    Oddaję na zwykłe mycie ze sprzataniem i
    w jednej myjni za mniej więcej te same pieniądze
    przecierają progi i wszystkie przestrzenie gdzie
    uchylają się drzwi, myją wkładki i dywaniki
    a nawet usuwają liście z podszybia.
    A w innej progi zabłocone, jak otwieram
    bagażnik, to stuletni kurz widać a wkładki schowków
    tylko odkurzone lepią się od resztek napojów i słodyczy.
    Ponieważ nie jest to czynność uzgadniana, to chciałem wiedzieć
    czy to standard czy wyszukane żądanie.
    Za to często w standardzie jest tak głupia czynność jak
    pastowanie czy zaczernienie opon.

  • 7. Data: 2021-09-27 23:28:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-09-27 o 21:36, _Master_ pisze:
    > Jak już masz takie podejście że wszystko za Ciebie robią ludzie... ;-)
    > to oczywiście że powinny!

    To jest właśnie do ustalenia.
    Dlatego pytam.

    > Kurwa... Chwalisz się czy żalisz?

    A Ty się przedstawiasz tak?

  • 8. Data: 2021-09-28 07:23:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.09.2021 o 18:37, cef pisze:
> [...]
    >
    > I teraz pytanie: czy zlecając taką usługą oczekiwalibyście,
    > że wkładki gumowe ze schowków zostaną wyjęte,

    to zależy. Kiedyś było tak, ze punktów na maturze zbierało się jak
    najwięcej. dzisiaj - tyle aby zdać. Tak więc w Twoim aucie zostanie
    zrobione to co jest na liście, nie licz że pracownik wpadnie na pomysł
    żeby jeszcze coś dać od siebie.
    natomiast jest na to rada. powiedz im co mają robić. mnie fryzjer nie
    kasuje dodatkowo ja poporoszę o przycięcie brwi

    ToMasz

  • 9. Data: 2021-09-28 07:32:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2021 o 07:23 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> pisze:

    > to zależy. Kiedyś było tak, ze punktów na maturze zbierało się jak
    > najwięcej.

    I dalej tak jest jak ktoś ma zamiar uczyć się dalej. Przecież te punkty z
    matury liczą się przy wstępie na uczelnię (nie wszędzie ze wszystkich
    przedmiotów oczywiście).

    Kiedyś to się matura nie liczyła (aby zdać) - bo na studia były egzaminy
    i 12 kandydatów na miejsce.

    TG

  • 10. Data: 2021-09-28 08:38:57
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >To jest właśnie do ustalenia.
    >Dlatego pytam.

    >A Ty się przedstawiasz tak?

    Pozwól, że go zaanonsuję - oto osobnik zwany na pręgierzu zadkiem.