  • 1. Data: 2013-05-02 19:00:08
    Temat: Myjnia podwozi w Krośnie
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Szukam w Krośnie (podkarpackie) dobrej myjni podwozi z użyciem podnośnika.
    Wyguglałem dwie: jedną na Pużaka, drugą na Łężańskiej, ale bez info o kontakcie
    telefonicznym. Może Ktoś zna te tajne numery tel. Dla złośliwych: mieszkam 30
    km od Krosna :-).

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-05-02 21:06:53
    Temat: Re: Myjnia podwozi w Krośnie
    Od: ToM <t...@g...pl>

    W dniu 2013-05-02 19:00, TM pisze:
> [...]
    > bez info o kontakcie telefonicznym. Może Ktoś zna te tajne numery tel.
    > Dla złośliwych: mieszkam 30 km od Krosna :-).

    Rozumiem, że automat na Statoilu nie spełnia twoich oczekiwań?

    Sprawdź na PKS-ie w Krośnie - link poniżej. Tam znajdziesz telefon.

    http://www.pks-krosno.pl/myjnia.php

    --
    ---
    Berlingo 2.0HDi 90KM; Krosno

  • 3. Data: 2013-05-03 11:12:54
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > Rozumiem, że automat na Statoilu nie spełnia twoich oczekiwań?
    >
    > Sprawdź na PKS-ie w Krośnie - link poniżej. Tam znajdziesz telefon.

    Automat nie umyje dobrze podwozia. Dziękuję za wskazówkę.