  • 1. Data: 2013-03-06 11:15:35
    Temat: Myszka do Cada.
    Od: s...@g...com

    Witam.
    Mam mysze no-name.

    Pierwsze pytanie.
    Czy jakość powierzchni ma wpływ na działanie myszy laserowej.
    Z tego co pamietam to nie ale próbuje różnych białych czarnych powierzchni
    a mysza mi skacze na ekranie.
    W internecie to mi nie przeszkadzało ale w AutoCadzie zaczyna.

    Są jakieś parametry na które warto zwrócić uwagę przy tego typu zastosowaniach.
    Nie mówie o cenie i wielkości:)

  • 2. Data: 2013-03-06 13:35:30
    Temat: Re: Myszka do Cada.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 6 Mar 2013 02:15:35 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

> [...]
    > W internecie to mi nie przeszkadzało ale w AutoCadzie zaczyna.
    >
    > Są jakieś parametry na które warto zwrócić uwagę przy tego typu zastosowaniach.

    Jak dla mnie, to ważna jest ilość dodatkowych, konfigurowalnych przycisków.
    Dla przykładu kółkiem mojej myszki mam naciśnięcie w lewo - CTRL+C, a w
    prawo CTRL+V.
    Miodzio wygoda.

  • 3. Data: 2013-03-06 16:15:21
    Od: "Hals" <H...@v...pl>

> [...]
    > przycisków.
    > Dla przykładu kółkiem mojej myszki mam naciśnięcie w lewo - CTRL+C, a w

    Jakaż to mycha ma naciskanie rolką w lewo i prawo? Podaj jaki to model.
    Drivery do niej masz standardowe?
    Do netu mam m.in alt+F4 zaprogramowane na rolce. Też super.

    Hals.

  • 4. Data: 2013-03-06 17:59:01
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Hals" <H...@v...pl> wrote in message news:kh7n15$1b0$1@mx1.internetia.pl...
    > Jakaż to mycha ma naciskanie rolką w lewo i prawo? Podaj jaki to model.

    sporo logitechow - mx620, m705

  • 5. Data: 2013-03-06 19:37:26
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 06.03.2013 16:15, Hals pisze:

    > Jakaż to mycha ma naciskanie rolką w lewo i prawo? Podaj jaki to model.
    > Drivery do niej masz standardowe?
    > Do netu mam m.in alt+F4 zaprogramowane na rolce. Też super.
    logitech mu00007
    W linuksie standardowo bez dodatków trzeci klawisz myszy wkleja to co
    było wcześniej zaznaczone

    ToMasz

  • 6. Data: 2013-03-06 23:21:56
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

> [...]

    > a mysza mi skacze na ekranie.
    > W internecie to mi nie przeszkadzało ale w AutoCadzie zaczyna.

    Ma. Podkładka powinna być w jednolitym kolorze. Na kolorowych niektóre
    myszki chodzą bardzo nierówno.
    Jeśli to mysz bezprzewodowa, to znaczenie może mieć odległość od nadajnika.

    --
    GLaF

  • 7. Data: 2013-03-07 06:19:45
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 6 Mar 2013 16:15:21 +0100, Hals napisał(a):

    > Jakaż to mycha ma naciskanie rolką w lewo i prawo? Podaj jaki to model.
    > Drivery do niej masz standardowe?
    > Do netu mam m.in alt+F4 zaprogramowane na rolce. Też super.
    >
    > Hals.

    Logitech VX Nano.
    Oprócz kółko lewo/prawo, ma 3 przyciski, które można konfigurować i to
    niezależnie dla różnych aplikacji. W Wordzie klawsz X, to pogrubienie, a w
    Excelu, to usuń wiersz na przykład. Bardzo miła mysz...

  • 8. Data: 2013-03-07 11:05:05
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-03-06 11:15, s...@g...com pisze:
> [...]
    > W internecie to mi nie przeszkadzało ale w AutoCadzie zaczyna.
    >
    > Są jakieś parametry na które warto zwrócić uwagę przy tego typu zastosowaniach.

    A nie lepiej do CADa manipulator 3d?
    Odpada wiele problemów i jeszcze mamy więcej możliwości - same plusy.

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.com