  • 1. Data: 2011-04-05 23:30:54
    Temat: "Myto za przejazd drogami krajowymi także dla aut osobowych z przyczepą"
    Od: Marek <d...@z...eu>

    Słyszałem dziś urzędasa z ministerstwa który roztaczał wizję budowy
    nowych dróg z opłat pobieranych nową metodą. Pamiętam jak likwidowano
    podatek drogowy i wliczono go do paliwa, ale nigdy nie podano ile kasy
    wypompowano z nas tą drogą i co za to wybudowano. Teraz kolejny skok na
    nasze zarobki. Firmy transportowe oficjalnie głoszą, że przerzucą ten
    koszt na klientów, co musi skutkować dalszymi podwyżkami cen.

    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/502185,myto_z
    a_przejazd_drogami_krajowymi_takze_dla_aut_osobowych
    _z_przyczepa.html

    --
    Marek

  • 2. Data: 2011-04-06 14:47:50
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    ..l. Teraz kolejny skok na nasze zarobki. ...

    dalej ślepo wierzcie TVN, GW i głosujcie na nowoczesną, modną, europejską
    partię
    Będzie więcej takich skoków.

  • 3. Data: 2011-04-06 21:50:52
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    > dalej ślepo wierzcie TVN, GW i głosujcie na nowoczesną, modną, europejską
    > partię
    > Będzie więcej takich skoków.

    To niech podnoszą te opłaty szybciej, bo w Wawce podnoszą dwukrotnie ceny
    biletów
    na komunikację miejską, żeby załatać miejską dziurę budżetową.
    Podnosząc opłaty dla kierowców- przyczynią się do dalszej konkurencyjności
    autobusów. :)

    A tak serio - to widać, że ta zielona wyspa była przez te parę lat trochę na
    kredyt,
    który teraz zaczynamy spłacać i może dobrze, że takie kwiatki wychodzą zanim
    część
    z nas zdecyduje gdzie postawi krzyżyk na jesieni.

    Pzdr
    Paweł

  • 4. Data: 2011-04-06 22:00:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-04-05 23:30, Marek pisze:
    > Słyszałem dziś urzędasa z ministerstwa który roztaczał wizję budowy
    > nowych dróg z opłat pobieranych nową metodą.

    Już w tej chwili jadąc płatną autostradą, za osobówkę z małą przyczepką
    zapłaci się tyle samo co za 40t zestaw ciągnika siodłowego z naczepą.
    Tyle że na osobówkę nie można kupić winiety nawet gdyby ktoś chciał.

    Osobówka za przejazd A1 płaci 17.60zł. A z przyczepką 41.80zł.

  • 5. Data: 2011-04-06 22:26:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Apr 2011 21:50:52 +0200, pavellz wrote:

> [...]
    >na komunikację miejską, żeby załatać miejską dziurę budżetową.
    >Podnosząc opłaty dla kierowców- przyczynią się do dalszej konkurencyjności

    Niedawno slyszalem ze w Gdyni sprzedaz biletow wzrosla.
    Nie trzeba dodatkowych oplat - benzyna po 5 zl wystarczy.

    J.

  • 6. Data: 2011-04-07 09:09:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pavellz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > A tak serio - to widać, że ta zielona wyspa była przez te parę lat trochę
    > na kredyt,

    Jakie parę?
    Na kredyt to to państwo żyje od ponad 20 lat.
    A jakby dokładniej policzyć to może i od prawie 40.

    Jakby ktoś z nas tak się gospodarzył w swoim domu, jak kolejne rządy w
    państwie, to dawno by go komornik wywlekł z chaty na ulicę.
    Ale jak widać zadłużanie majątku na większą skalę jest bezkarne.

  • 7. Data: 2011-04-07 21:10:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-04-07 09:09, Cavallino pisze:

> [...]
    > państwie, to dawno by go komornik wywlekł z chaty na ulicę.
    > Ale jak widać zadłużanie majątku na większą skalę jest bezkarne.

    Jest to problem kadencyjnej demokracji nie potrafiącej się pod tym
    względem samoograniczyć, bo spłacać to będą za przyszłych kadencji.

    Nawet jak pojawiają się jakieś ograniczenia, to ze strony rządzących
    powstaje tylko szereg pomysłów jak te ograniczenia ominąć i jak tu coś
    przeksięgować tak żeby się w definicji nie znalazło.

  • 8. Data: 2011-04-07 21:40:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-06 21:50, pavellz pisze:
    (...)
    > To niech podnoszą te opłaty szybciej, bo w Wawce podnoszą dwukrotnie
    > ceny biletów
    > na komunikację miejską, żeby załatać miejską dziurę budżetową.

    Widzę, że kolega wierzy w medialne rewelacje. Niedługo wybory to
    trzeba znaleźć 'haka', a i tak W-wa ma jedną z najniższych cen
    biletów w Polsce.

    > Podnosząc opłaty dla kierowców- przyczynią się do dalszej
    > konkurencyjności autobusów. :)

    W aglomeracji warszawskiej od dawna wielu kierowców szuka
    form transportu, które mogą być alternatywą dla samochodu.
    Komunikacja miejska/aglomeracyjna takową się się powoli
    staje i wcale nie trzeba podwyższać opłat dla kierowców.

  • 9. Data: 2011-04-07 21:59:25
    Temat: Re: "Myto za przejazd drogami krajowymi także dla aut osobowych z przyczepš"
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-06 22:26, J.F. pisze:
    (...)
    > Niedawno slyszalem ze w Gdyni sprzedaz biletow wzrosla.
    > Nie trzeba dodatkowych oplat - benzyna po 5 zl wystarczy.

    Nie wiem jak w Gdyni, ale W-wie i okolicach (jak już
    pisałem) cena benzyny nie była istotna, ponieważ ludzie
    od dawna (nie wszyscy oczywiście) starają się jednak
    korzystać z KM, która coraz częściej jest wystarczająco
    atrakcyjną alternatywą do samochodu. Byś się zdziwił
    ile samochodów stoi przy różnych punktach przesiadkowych
    i ludzie dalej jadą już komunikacją miejską/aglomeracyjną.
    W samej W-wie często w ogóle nie ma sensu ruszanie samochodu
    z parkingu.

  • 10. Data: 2011-04-07 23:22:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jest to problem kadencyjnej demokracji nie potrafiącej się pod tym
    > względem samoograniczyć, bo spłacać to będą za przyszłych kadencji.

    Jak na razie to każdy kto zrobi większą dziurę, wylatuje na zbity pysk z
    rządzenia, więc to nie jest kwestia przyszłych kadencji (bo chyba nie chodzi
    o to aby nie mieć na nie szans), tylko kompletnego idiotyzmu poszczególnych
    rządzących, którzy nie są w stanie przewidzieć skutków swoich działań.