  • 1. Data: 2010-11-02 12:08:37
    Temat: N97 mini - brak głosu w NAVI
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    od kilku dni mam przyjemność posiadać Nokię N97 mini. Dlaczego nie ma
    komunikatów głosowych w trakcie jazdy w nawigacji? Czy trzeba je ściągnąć
    poprzez internet?

  • 2. Data: 2010-11-02 12:33:35
    Temat: Re: N97 mini - brak głosu w NAVI
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "gucio" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > od kilku dni mam przyjemność posiadać Nokię N97 mini. Dlaczego nie ma
    > komunikatów głosowych w trakcie jazdy w nawigacji? Czy trzeba je ściągnąć
    > poprzez internet?

    Może głośność ustawiona na zero ? Sprawdź w ustawieniach

  • 3. Data: 2010-11-02 13:02:41
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    > Może głośność ustawiona na zero ? Sprawdź w ustawieniach
    wchodzę w Opcje (podczas odpalonej newigacji) i Głośność i nic się nie
    pokazuje trylko wraca z powrotem do mapy

  • 4. Data: 2010-11-02 13:48:13
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

> [...]

    > od kilku dni mam przyjemność posiadać Nokię N97 mini. Dlaczego nie ma
    > komunikatów głosowych w trakcie jazdy w nawigacji? Czy trzeba je ściągnąć

    Wystarczy poprzez OVI i właczyć w telefonie komunikaty głosowe.

  • 5. Data: 2010-11-02 19:53:57
    Od: "Miecio" <m...@w...pl>

> [...]
    > od kilku dni mam przyjemność posiadać Nokię N97 mini. Dlaczego nie ma
    > komunikatów głosowych w trakcie jazdy w nawigacji? Czy trzeba je ściągnąć
    nie wiem jak w twoim telefonie, ale ja na E52 jak wgrywałem Nokia maps to
    wgrywałem też pakiet głosowy. Nie pamietam czy był od początku w telefonie,
    ale wymieniałem karte na wieksza i wgrywałem map loaderem mapy europy i
    pakiet głosowy (polski) właśnie. Poza tym przyciski głośności jak pisali
    poprzednicy, ale przy wyciszeniu to by zdaje sie jakaś ikonka była na
    ekranie z przekreslonym głośniczkiem.
    pozdrawiam