  • 1. Data: 2010-11-02 13:07:54
    Temat: Nowa strona play.
    Od: minstal <m...@p...onet.pl>

    Twoja przeglądarka,jest stara jak ta,skała i nie jest,już obsługiwana.
    Taki komunikat mnie wita na http://www.playmobile.pl.
    Mam Firefoxa 3.6.12
    Czy w play wiedzą coś więcej czy to ja mam coś skaszanione?
    IE działa.

  • 2. Data: 2010-11-02 13:25:39
    Temat: Re: Nowa strona play.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-02 14:07, minstal pisze:
> [...]
    > Mam Firefoxa 3.6.12
    > Czy w play wiedzą coś więcej czy to ja mam coś skaszanione?

    U mnie na 3.6.12 działa.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-11-02 14:53:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "minstal" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam Firefoxa 3.6.12
    > Czy w play wiedzą coś więcej czy to ja mam coś skaszanione?
    > IE działa.

    A u mnie przed chwila IE 8.0 wygenerowal to samo

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-11-02 21:21:14
    Od: "TomI" <T...@a...com>

> [...]
    > Mam Firefoxa 3.6.12
    > Czy w play wiedzą coś więcej czy to ja mam coś skaszanione?

    U mnie OK, FF 3.0.19 - macie coś skaszanione

  • 5. Data: 2010-11-03 07:17:15
    Od: Gadacz <j...@g...com>

    On 2 Lis, 22:21, "TomI" <T...@a...com> wrote:
    > Użytkownik "minstal" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:iap2fd$qmr$1@news.onet.pl...

    > U mnie OK, FF 3.0.19 - macie coś skaszanione

    FF 3.6.12 działa, ale jakby gubił style.

    Trochę z innej beczki... gdzie się podziało doładowanie karty? Nie
    mogę znaleźć... wyszukiwanie owszem odnajduje strony, ale kliknięcie
    na nich daje error 404. Czyżby Play zrezygnował z doładowywania? ;)
    (wiem, wiem... są inne strony gdzie można doładować).

    --
    Gadacz

  • 6. Data: 2010-11-03 12:52:16
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Gadacz" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/faktury-
    i-platnosci/doladowania/doladowania-przez-internet/i
    ndex.html
    Aby doładować konto:
    wejdź na stronę www.doladowania.playmobile.pl
    podaj numer doładowywanego telefonu,
    podaj kwotę doładowania,
    wybierz formę płatności (przelew z rachunku bankowego, karta płatnicza),
    dokonaj płatności zgodnie z wybraną formą płatności,
    podaj swój adres e-mail, na który wyślemy Ci potwierdzenie doładowania.
    W ciągu kilku minut podany numer telefonu zostanie automatycznie doładowany,
    a potwierdzenie wysłane na podany adres e-mail oraz zasilony telefon.
    Dokładną instrukcję doładowania oraz Regulamin znajdziesz również na stronie
    www.doladowania.playmobile.pl.

    Error 404:-)

  • 7. Data: 2010-11-05 15:26:26
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

> [...]
    > wiadomościnews:iap2fd$qmr$1@news.onet.pl...

    > U mnie OK, FF 3.0.19 - macie coś skaszanione
    >
    >FF 3.6.12 działa, ale jakby gubił style.

    Opera 10.63, zatrzymuje sie w polowie ladowania. Lepsze wrogiem dobrego.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "