  • 1. Data: 2002-10-29 07:21:13
    Temat: NEOSTARDA PLUS - udostepnianie poza Lokal
    Od: "Tadeusz" <t...@N...gazeta.pl>

    W cenniku usługi Neostrada Plus znajduje sie taki punkt:
    Tabela 4
    Inne opłaty
    Poz.7, PKWiU 64.2
    "Udostępnianie Usługi Neostrada Plus poza Lokal bez zgody TPSA kosztuje
    trzkrotność miesięcznej opłąty abonamentowej, za każde połączenie i za każdy
    rozpoczęty miesiąc takiego połączenia."

    Czyli jeżeli chce zrobić sieć z sąsiadami to musze bulić straszne pieniądze.
    Albo ten punkt dotyczy czegoś innego.
    Uzytkowników NEOSTRADY PLUS prosze o opinie.

  • 2. Data: 2002-10-29 10:12:50
    Temat: Re: NEOSTARDA PLUS - udostepnianie poza Lokal
    Od: Dominik cigalski <d...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Oct 2002 07:21:13 +0000 (UTC), "Tadeusz"
    <t...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >Albo ten punkt dotyczy czegoś innego.
    >Uzytkowników NEOSTRADY PLUS prosze o opinie.

    Oni to chyba traktują jako formę kary, a nie czegoś regularnego co
    mogłoby się powtarzać. Zreszta, gdybyś nawet chciał to traktować jako
    abonament to i tak opłacałoby się skorzystać z oferty innego
    providera.

    Pozdrawiam,

    Dominik

  • 3. Data: 2002-10-29 12:15:07
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

    > Czyli jeżeli chce zrobić sieć z sąsiadami to musze bulić straszne
    pieniądze.
    > Albo ten punkt dotyczy czegoś innego.
    > Uzytkowników NEOSTRADY PLUS prosze o opinie.
    To kara za złamanie regulaminu, żeby Neostrady nie dzielić. Zainteresuj się
    Intenret DSL - to można dzielić w sieci osiedlowej, a nie jest wiele
    droższe.

  • 4. Data: 2002-10-29 18:33:39
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Tadeusz napisal(a) [28 Oct 2002]:

> [...]
    >
    > Czyli jeżeli chce zrobić sieć z sąsiadami to musze bulić straszne
    > pieniądze. Albo ten punkt dotyczy czegoś innego.

    Albo kupic usluge InternetDSL, ktora nie posiada tej restrykcji.

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 5. Data: 2002-10-29 18:34:22
    Od: "MULDEK" <m...@o...pl>

    odpowiadajac na Twoje pytanie wybieram opcje z 'buleniem strasznych
    pieniedzy'

    p.s.
    jednak w tych 'klockach' lepsza jest AsterCity, bo u nich placisz tylko za
    uzyskanie dodatkowego stalego adresu IP... tak przynajmniej jest u mojego
    kumpla... :)

    --
    MULDEK [m...@o...pl]

  • 6. Data: 2002-10-29 18:34:26
    Od: "MLis" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    się
    > Intenret DSL - to można dzielić w sieci osiedlowej, a nie jest wiele
    Nie jest to kara tylko czyste przeliczenie ceny udostępnienia sąsiadowi
    łącza, policzmy
    trykrotnośc ceny miesięcznej to ok 600zł podzielić to na pół to 300zł
    a tyle kosztuje dostęp DSL do Inetu
    od Tepsy dla ciebie i dla sąsiada w ten sposób legalizujesz podział ale
    tracisz inne dodatki takie jak np. stałe IP
    Ale DSLa wg umowy z Tepsą chyba też nie można dzielić poza lokal jest on
    tylko o wiele łatwiejszy do zrealizowania
    pzdr
    lm

  • 7. Data: 2002-10-29 21:36:42
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...com.invalid>

    W artykule <apmbrg$2s$1@news.tpi.pl>, MLis napisał(a):

> [...]
    > Ale DSLa wg umowy z Tepsą chyba też nie można dzielić poza lokal jest on
    > tylko o wiele łatwiejszy do zrealizowania

    To w InternetDSLu jest stałe IP oraz możliwośc dzielenia łącza...

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 8. Data: 2002-10-29 21:50:41
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

    > Ale DSLa wg umowy z Tepsą chyba też nie można dzielić poza lokal jest
    on
    > tylko o wiele łatwiejszy do zrealizowania
    Można... przynajmniej tak twierdzi tepsa.