  • 1. Data: 2012-07-06 02:20:34
    Temat: NOT: Jednak zamiast TVP Niezależny Operator Telewizyjny
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zdrojewski szuka kolejnych pieniędzy dla niezliczonych dziennikarzy TVP, wozów
    transmisyjnych, studiów i kasy na mówienie o bzdetach. Zamiast o oszustwach
    cywilizacyjnych, cenzurze i manipulacji w mediach. Skok cywilizacyjny dla
    Polski to:

    1) Elektrownie atomowe.
    2) 24 gmachy sądów i 2 tysiące nowych sędziów i prokuratorów a nie 50 tysięcy
    nowych urzędasów Tuska
    3) Internet szerokopasmowy w całej Polsce i e-rząd dla każdego Polaka. W tej
    chwili internet w Polsce jest za Bułgarią i Rumunią.

    4 stadiony euro to nie jest żadna szansa cywilizacyjna to oszustwo Tuska. A
    promocja lewej "szansy cywilizacyjnej" jest ze potrojoną siłą emitowana na
    trzech kanałach TVP. Od śniadania do nocy. Od TVP1 po TVP Info. Teraz
    Zdrojewski szuka pieniędzy po 3x większa liczba dziennikarz wymaga 3x więcej
    pieniędzy. 3x więcej propagandy i 3x więcej czasu wymaga 3x więcej środków.
    Zdrojewski wychodzi z dwóch założeń skok na kasę odbędzie się z nowego FMP -
    Funduszu Misji Publicznej taki nowy medialny NFZ, prezes, sekretarka,
    limuzyny, komórka, itd. Drugi skok na kasę Zdrojewskiego to nowy podatek od
    innych nadawców. Kiedyś zaproponowałem likwidację KRRiT i stworzenie NOT
    Niezależnego Operatora Telewizyjnego, który płaciłby komukolwiek za
    wyemitowanie gdziekolwiek materiału misyjnego. Od nadawców prywatnych po
    treści strumieniowe w internecie. Zdrojewski jednak widzi strumień pieniędzy,
    ale tylko w jednym kierunku: do reżimowych zaklinaczy szansy cywilizacyjnej
    czterech betonowych bunkrów Euro 2012 bez sądów, bez elektrowni atomowej bez
    szerokopasmowego internetu. By oszukańczy reżim Tuska utrzymał się jak
    najdłużej u władzy.

    Przeczytaj o nowym skoku na kasę dla dziennikarzy TVP:
    "B. Zdrojewski: fundusz misyjny lub podatek od innych nadawców dla TVP i PR"
    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bogdan-zdrojews
    ki-fundusz-misyjny-lub-podatek-od-innych-nadawcow-dl
    a-tvp-i-pr

  • 2. Data: 2012-07-06 08:55:35
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-07-06 02:20, *Marcin Rolicki* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Przeczytaj o nowym skoku na kasę

    Nie zmieniaj adresów paranoiku!

  • 3. Data: 2012-07-06 09:51:48
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Mirek Ptak* napisał(-a):

    > Nie zmieniaj adresów paranoiku!

    Zamiast wyciągać go ze śmietnika wszystkim tym, którzy go tam mają,
    wciągnij sobie kolejny adres na czarną listę.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2012-07-06 09:53:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-07-06 09:51, *Big Jack* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Zamiast wyciągać go ze śmietnika wszystkim tym, którzy go tam mają,
    > wciągnij sobie kolejny adres na czarną listę.

    Nic nie wyciągnąłem poza fragmentem jednego zdania :) - a adres
    oczywiście dodałem.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 5. Data: 2012-07-06 22:32:50
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    > Nie zmieniaj adresów paranoiku!

    Potrójne lub wielokrotne widzenie wynika z jakichś niezidentyfikowanych
    problemów po twojej stronie. Jeśli posiadasz prawo jazdy takie podwójne
    widzenie może być przyczyną wypadków - stwarzać zagrożenie dla innych
    użytkowników drogi. A wracając do państwowej TVP trudno ci będzie ogarnąć taką
    ilość programów informacyjnych na wszystkich trzech kanałach.