  • 1. Data: 2009-06-12 09:57:10
    Temat: Na 3 numery w oranzadzie - jak najtaniej?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Potrzeba dzwonić głównie na trzy numery w oranżadzie - który abo (najlepiej firmowy)
    ewentualnie nie_abo wyjdzie najkorzystniej?

    Raczej byłoby przejście z innego opa (oczywiście po 7 lipca:)) i raczej bez aparatu
    (no chyba, żeby aparat zaraz puścić na aledrogo).
    JaC

  • 2. Data: 2009-06-12 10:04:39
    Temat: Re: Na 3 numery w oranzadzie - jak najtaniej?
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:

> [...]
    >
    > Raczej byłoby przejście z innego opa (oczywiście po 7 lipca:)) i raczej bez aparatu
    (no chyba, żeby aparat zaraz puścić na aledrogo).

    Idea dla firm najniższy abo + wybrane numery za 5PLN/numer.
    Połączenia w wybranych numerach na numery Orange są nielimitowane, a na
    stacjonarne 500 minut/m-c
    Abo 24 netto + 3x5 = 39 netto i masz 60 minut all + 30 do Orange (po
    wykorzystaniu podstawowego pakietu) + z 3 numerami Orange masz full

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-06-12 10:05:50
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Potrzeba dzwonić głównie na trzy numery w oranżadzie - który abo
    (najlepiej firmowy) ewentualnie nie_abo wyjdzie najkorzystniej?

    Z firmowych to masz w sumie jedną możliwość: najniższy abonament czyli
    Oferta dla firm 60 za 24PLN dostajesz 60 minut do wszystkich poza Play
    lub 160SMSow. Do tego włączasz do 5ciu darmowych numerów po 5PLN/miesiąc
    za każdy, rozmowy z darmowymi numerami nie zmniejszają pakietu minut.
    Podane ceny netto, podpisując umowę na rok bez telefonu dostaniesz też
    pewnie jakieś dodatkowe minuty. Na firmę możesz też wziąć abonament
    przewidziany dla klientów indywidualnych ale nie znam oferty.

  • 4. Data: 2009-06-12 10:08:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 12:05:50 +0200, .Zykfryd. napisał(a):

    > ąćęłńóśźż pisze:

    karmicie chamskiego trolla..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 5. Data: 2009-06-12 10:25:57
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > karmicie chamskiego trolla..

    A co mi tam. Raz na jakiś czas można troszkę litości okazać. :)

  • 6. Data: 2009-06-12 13:31:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 11:08:37 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > karmicie chamskiego trolla..

    Wcale nie. Uparcie pisze nad cytatami, ale nic więcej nie zauważyłem.
    Ani nawet karmienia nie zauważyłem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 7. Data: 2009-06-12 16:53:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 13:31:54 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Wcale nie. Uparcie pisze nad cytatami, ale nic więcej nie zauważyłem.

    uparcie i złośliwie pomimo tysięcy próśb. Wiele grup olało go całkowicie i
    dał sobie spokój.
    Ale tu jak widać chamstwo się toleruje

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 8. Data: 2009-06-12 17:56:12
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Te 24 zł to jest pakiet minutowy, czy kwotowy?
    A jak wygląda sytuacja z przechodzeniem minut/kwot na kolejne okresy, i z roamingiem
    (roaming wychodzący i otrzymany wchodzi w pakiet czy nie wchodzi?)?
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-06-12 19:08:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 17:53:22 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > uparcie i złośliwie pomimo tysięcy próśb. Wiele grup olało go całkowicie
    > i dał sobie spokój.
    > Ale tu jak widać chamstwo się toleruje

    Są gorsze przypadki. To jest nieszkodliwe dziwactwo; pisze sensownie,
    więc wielkiego problemu nie widzę.

  • 10. Data: 2009-06-12 19:12:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 19:08:27 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Są gorsze przypadki. To jest nieszkodliwe dziwactwo; pisze sensownie,
    > więc wielkiego problemu nie widzę.

    Przykro mi że nie widzisz. Jak szczają na twoją klatkę schodową też nie
    widzisz? (albo pod twoim płotem, do wyboru)
    Śmieć ten z założenia pluje wszystkim stosujących się do zasad kultury w
    twarz. Ty nie widzisz problemu. Przykre, naprawdę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.