  • 1. Data: 2009-12-21 15:53:27
    Temat: Najdramatyczniejszy moment sezonu
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim
    najdramatyczniejszym momencie za kierownicą motocykla w tym sezonie.

    Zacznę od siebie:

    To mój pierwszy sezon. Nie mam jeszcze wprawy w jeździe po mokrym. Jechałem
    w drobnym letnim deszczu. Droga równa między drzewami. Ruch niewielki.
    Wyjeżdżam ok 90-100 km/h z łagodnego zakrętu a tam - korek. Stoi z 6-8
    samochodów przed zawalonym drzewem, które zatarasowało drogę. Hamowałem
    oboma hamulcami - lekko mi zarzuciło tył, gorąco mi się zrobiło, ale
    wyhamowałem na styk. Od razu też uciekłem z tego miejsca, bo ten, co zaraz
    pewnie będzie jechał za mną - mógłby we mnie wjechać.

    Oby co roku tylko takie historie...

  • 2. Data: 2009-12-21 15:58:22
    Temat: Re: Najdramatyczniejszy moment sezonu
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-12-21, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim
    > najdramatyczniejszym momencie za kierownicą motocykla w tym sezonie.

    Dobry pomysl!
> [...]
    > wyhamowałem na styk. Od razu też uciekłem z tego miejsca, bo ten, co zaraz
    > pewnie będzie jechał za mną - mógłby we mnie wjechać.

    Az mnie dreszcze przeszly, wstrzonszajace! Po cos tak chlopie zapierdalal?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2009-12-21 17:39:22
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin N" nie wie co to hardkor:

    Eeeee tam, pikuś! Ja raz wchodzę do garażu i co widzę? Nie, nie, nie
    zapierdolili mojej R1, ale widzę, że moja stara pcha swój tłusty zadek, bo
    zachciało jej się za plecaczek robić ;-((((((((

    Zdroofka Johnny

  • 4. Data: 2009-12-21 18:28:45
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2009-12-21 16:53, Marcin N pisze:
    > To skoro mamy ciszę - może niech każdy (kto ma ochotę) opowie o swoim
    > najdramatyczniejszym momencie

    jak sie okazało, że Kuczu wie tylko 99,99999999999% WSZYSTKIEGO :-P ;-)

    --
    pozdr
    pj

  • 5. Data: 2009-12-21 19:25:00
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale wyhamowałem na styk. Od razu też uciekłem z tego miejsca, bo ten, co
    > zaraz pewnie będzie jechał za mną - mógłby we mnie wjechać.

    Moj najbardziej dramatyczny moment tego sezonu to gleba na szczycie podjazdu
    kiedy przewalilem sie na stroma strone gorki i zwalielm w dol.
    Mi sie nic nie stalo (nawet nie bolalo;) - pelna zbroja to podstawa:)) )
    ale moto ucierpialo skrzywieniem kiedy.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 6. Data: 2009-12-21 19:46:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    (pj) pisze:

    > jak sie okazało, że Kuczu wie tylko 99,99999999999% WSZYSTKIEGO :-P ;-)

    Wow !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2009-12-21 20:06:30
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

  • 8. Data: 2009-12-21 20:18:03
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Na szczescie duzo tego nie bylo.
    A jak bylo to tak jak zawsze, za zakretem. Na zywo wygladalo gorzej.

    http://w385.wrzuta.pl/film/60VLrRkmcM9/c

    pzdr
    Tmek

  • 9. Data: 2009-12-21 20:19:59
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 21:06:30 +0100, Karambol napisał(a):

> [...]

    Dobra, dobra - już się nie tłumacz zanadto teraz ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 10. Data: 2009-12-21 21:00:23
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 21-12-2009 21:18, Tmek pisze:
    > Na szczescie duzo tego nie bylo.
    > A jak bylo to tak jak zawsze, za zakretem. Na zywo wygladalo gorzej.
    >
    > http://w385.wrzuta.pl/film/60VLrRkmcM9/c
    >
    > pzdr
    > Tmek

    Za duża prędkość, za mało wyobraźni