  • 1. Data: 2010-06-03 23:56:48
    Temat: Najlepszy aparat
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jak wiadomo - najlepszy aparat to ten, który jest pod ręką i działa. Tym
    razem był to Pentax K7 z Sigmą 17-70:

    1.
    http://lh6.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/TAhAeC0Zr3I/AAAAAA
    AAI3s/--rI376NRe0/s912/Bocian%2002.jpg

    2.
    http://lh4.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/TAhAdjD9ROI/AAAAAA
    AAI3o/fRLZOeDKCZg/s800/Bocian%2001.jpg

    3.
    http://lh4.ggpht.com/_3hGFOZlIrfM/TAhAe1JAuHI/AAAAAA
    AAI3w/1NJ-Y3rXSao/s800/Bocian%2003.jpg

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 2. Data: 2010-06-03 23:59:55
    Temat: Re: Najlepszy aparat
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Niestety nie zdążyłem zrobić zdjęcia, kiedy bocian dostojnie przechodził
    na drugą stronę jezdni zatrzymując mnie i samochód przede mną :D

    Pierwsze 2 zdjęcia są przez szybę.
    Proszę nie zwracać uwagę na szumy. Robione w jpg z ustawieniem vivid i
    podbijaniem cieni na maksa.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2010-06-04 02:26:03
    Od: "tomikiru" <t...@g...com>

    Pełno jest takich zdjęć, nie masz się czym chwalić. Namów jakiegoś boćka
    albo swją teściową na rozbieraną sesję i wtedy się pochwal

    Maciej

  • 4. Data: 2010-06-04 07:05:31
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jak wiadomo - najlepszy aparat to ten, który jest pod ręką
    > i działa.

    Ale aparat ma najmniejszy wpływ na zdjęcie ;-)))).
    Pierwsze to... gdybyś nie napisał że chodzi o boćka to nigdy
    bym nie wpadł. Coś jak "Upadek Ikara", trzeba go poszukać na
    obrazie ;-)))
    Na drugim? Bociek, widuję je w podobnych sytuacjach co kilka
    dni, "pasą" się dosłownie przy drodze ;-). Tylko że brudne
    niemiłosiernie ;-)
    A trzecie? Hmmmm.... mogłeś chociaż obciąć to lusterko
    ;-))))

  • 5. Data: 2010-06-04 07:51:13
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 4 Cze, 09:05, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > A trzecie? Hmmmm.... mogłeś chociaż obciąć to lusterko
    > ;-))))
    Robert_J
    Tak jak jest, jest dobrze, zdjecie "przechodnia" z pedzacego auta.
    Lubie takie zdjecia bez nadmiernej ingerencji. Sa o wiele ciekawsze.
    StaM

  • 6. Data: 2010-06-04 08:12:57
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Tak jak jest, jest dobrze, zdjecie "przechodnia" z
    > pedzacego auta.
    > Lubie takie zdjecia bez nadmiernej ingerencji. Sa o wiele
    > ciekawsze.

    Oczywiście to rzecz gustu ;-). Tylko że to zdjęcie nie jest
    z pędzącego auta, a raczej stojącego ;-)))).

  • 7. Data: 2010-06-04 09:21:21
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-04 10:12:57 +0200, "Robert_J" <d...@o...pl> said:

    > Oczywiście to rzecz gustu ;-). Tylko że to zdjęcie nie jest z pędzącego
    > auta, a raczej stojącego ;-)))).

    Czemu nie rozumiecie, że nie o boćka, nie o zdjęcie jako takie, tylko o
    "najlepszy aparat" chodzi?
    Przecież to mógłby być Elvis. Gdyby pod ręką była tylko byle jaka
    komórka, też byłaby najlepsza.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-06-04 10:39:14
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 04 Jun 2010 01:56:48 +0200, "Paweł W." napisał(a):

    > Jak wiadomo - najlepszy aparat to ten, który jest pod ręką i działa. Tym
    > razem był to Pentax K7 z Sigmą 17-70:

    Zdjęcia zdjęciami, ale mam pytanie jak sprawuje się ten Pantax? Siedzę w
    tym systemie i mógłbyś w skrócie opisać jakie zauważyłeś totalne zalety
    oraz wady tego body?
    TIA

    --
    Krasnal...

  • 9. Data: 2010-06-04 10:44:40
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Czemu nie rozumiecie, że nie o boćka, nie o zdjęcie jako
    > takie, tylko o "najlepszy aparat" chodzi?

    A kto powiedział że nie rozumiemy? ;-)))) Tylko pytanie czy
    tworzenie wątku w celu pokazania chodzącego bociana i
    dorabianie do tego tezy o "najlepszym aparacie" jest
    naprawdę konieczne. Gdyby Kolega sfocił np. spadający (nomem
    omen) samolot, tudzież Elvis o którym piszesz, to wtedy
    rozumiem, nawet foto z komórki 1 Mpxl byłoby pewnie warte
    milion USD. Ale bocian, których setki biegają i nawet za
    bardzo już się nie boją człowieka? ;-))))

    > Przecież to mógłby być Elvis. Gdyby pod ręką była tylko
    > byle jaka komórka, też byłaby najlepsza.

    J.w., wtedy tak ;-)))))
    Oczywiście ja sobie żartuję ;-). Mam nadzieję że nie
    uraziłem Kol. Twórcy? ;-). Sam robię same gnioty, ale
    oglądam je w zaciszu domowym...

  • 10. Data: 2010-06-04 13:25:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Robert_J" <d...@o...pl> wrote in message

    > Ale aparat ma najmniejszy wpływ na zdjęcie ;-)))).
    > Pierwsze to... gdybyś nie napisał że chodzi o boćka to nigdy bym nie
    > wpadł. Coś jak "Upadek Ikara", trzeba go poszukać na obrazie ;-)))

    Gdzie jest Wally? :)