  • Data: 2015-08-20 22:22:02
    Temat: Najnowsze parkomaty w Warszawie
    Od: "Justyna" <1...@1...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś mógłby wskazać adres strony, na której byłaby
    podana szczegółowa instrukcja opłacania za parkowanie
    w najnowszych parkomatach w Warszawie?
    Przede wszystkim zależy mi na informacji ile wynosi
    minimalna opłata i za jaki czas postoju oraz gdzie i o ile
    można zwiększać tę opłatę i za jaki czas przy płaceniu
    kartą zbliżeniową.
    Wiem, wiem, zaraz wszyscy napiszą, że to banalne.
    Zapewniam jednak, że blondynką nie jestem, a miałam
    z tym ostatnio problem. Kilkakrotnie próbowałam
    i pierwsza opłata to było 5 zł za około 1, 5 godz. postoju,
    a następna 10 zł za 3 godz. postoju. Innych możliwości
    nie było.

    Pozdrawiam
    Justyna