  • 1. Data: 2015-08-20 22:22:02
    Temat: Najnowsze parkomaty w Warszawie
    Od: "Justyna" <1...@1...com.pl>

    Czy ktoś mógłby wskazać adres strony, na której byłaby
    podana szczegółowa instrukcja opłacania za parkowanie
    w najnowszych parkomatach w Warszawie?
    Przede wszystkim zależy mi na informacji ile wynosi
    minimalna opłata i za jaki czas postoju oraz gdzie i o ile
    można zwiększać tę opłatę i za jaki czas przy płaceniu
    kartą zbliżeniową.
    Wiem, wiem, zaraz wszyscy napiszą, że to banalne.
    Zapewniam jednak, że blondynką nie jestem, a miałam
    z tym ostatnio problem. Kilkakrotnie próbowałam
    i pierwsza opłata to było 5 zł za około 1, 5 godz. postoju,
    a następna 10 zł za 3 godz. postoju. Innych możliwości
    nie było.

    Pozdrawiam
    Justyna

  • 2. Data: 2015-08-21 00:35:42
    Temat: Re: Najnowsze parkomaty w Warszawie
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Justyna napisała:
    > ciach!

    Zakładając, że posiadasz smarkfona: nie wygodniej zainstalować Mobi Parking,
    przelać kilkanaście - kilkadziesiąt złotych na konto i płacić za tyle, ile
    "zużyjesz"?

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 3. Data: 2015-08-21 07:25:23
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Nie wiem czy jest instrukcja, ale jak szkoliłem kolegę z płacenia zbliżeniowo w tych
    parkometrach to tam nie wybierało się kwoty, tylko godzinę do której chcesz parkować
    plusem i minusem i dało się to zrobić co do minuty.

  • 4. Data: 2015-08-21 08:42:54
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 21.08.2015 o 00:35, Koziołek pisze:

    > Zakładając, że posiadasz smarkfona: nie wygodniej zainstalować Mobi
    > Parking, przelać kilkanaście - kilkadziesiąt złotych na konto i płacić
    > za tyle, ile "zużyjesz"?

    "brak połączenia z serwerem"...a iść już musisz więc płacisz
    gotówką...albo siedzisz w aucie, nalicza ci kolejne 20 minut zanim uda
    się połączyć
    Do parkomatu i tak muszę podejść żeby sprawdzić w jakiej jestem strefie
    (np. we Wrocławiu nie ma tego na znakach tylko na parkomacie)
    niewiele tego używałem ale już się zraziłem

    Łukasz

  • 5. Data: 2015-08-21 11:13:36
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Justyna" <1...@1...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i pierwsza opłata to było 5 zł za około 1, 5 godz. postoju,
    > a następna 10 zł za 3 godz. postoju. Innych możliwości

    W sieci to nie wiem, ale instrukcja jest na każdym parkomacie. Przy płaceniu
    gotówką, wrzucasz monety aż pojawi się pożądana godzina zakończenia.
    Przy płaceniu kartą naciskasz znak "+" (słownie plus) aż dojdziesz do
    godziny zakończenia parkowania. Znak "-" (słownie minus) skraca czas
    parkowania.
    Znak "++" (słownie dwa plusy) zwiększa czas parkowania bardzo skokowo - o
    godzinę czy póltorej godziny.
    Minimalna opłata to chyba 50 groszy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2015-08-21 12:08:25
    Od: "Koziołek" <k...@g...pl>

    dddddddd napisał:
> [...]
    > (np. we Wrocławiu nie ma tego na znakach tylko na parkomacie)
    > niewiele tego używałem ale już się zraziłem

    Przyznam, że opisane przez Ciebie akcje na szczęście mnie nie spotkały :)

    Pozdro,

    Koziołek

  • 7. Data: 2015-08-22 06:31:07
    Od: "Justyna" <1...@1...com.pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał

> [...]
    > parkowania.
    > Znak "++" (słownie dwa plusy) zwiększa czas parkowania bardzo skokowo - o

    Dziękuję za tę i wszystkie pozostałe odpowiedzi.
    Wydaje mi się, że tak właśnie robiłam, jak opisałeś powyżej,
    ale po efektach wygląda na to, że albo + działało jak ++,
    albo ja naciskałam ++.
    Przy następnej okazji sprawdzę to szczegółowo. Ewentualnie
    zrobię zdjęcie smartfonem.

    Pozdrawiam
    Justyna

  • 8. Data: 2015-08-24 18:13:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    dddddddd wrote:

> [...]
    > (np. we Wrocławiu nie ma tego na znakach tylko na parkomacie)
    > niewiele tego używałem ale już się zraziłem

    SOA#1
    a do czego Ci numer strefy?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2015-09-05 13:05:41
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    dddddddd wrote:

    > "brak połączenia z serwerem"...a iść już musisz więc płacisz
    > gotówką...albo siedzisz w aucie, nalicza ci kolejne 20 minut zanim
    > uda się połączyć

    To idziesz. Platnosc odpalisz po juz idac. Albo nawet po dojscu na
    miejsce. Na spokojnie, z wifi. Albo kodem USSD - dzialaja szybciej, nie
    wymagaja internetu.

    > Do parkomatu i tak muszę podejść żeby sprawdzić w
    > jakiej jestem strefie (np. we Wrocławiu nie ma tego na znakach tylko
    > na parkomacie) niewiele tego używałem ale już się zraziłem

    My sie nie rozdrabniamy - jedna strefa, wszedzie tak samo drogo.

    Zaleta placenia z komorki jest jeszcze to, ze mozna uniknac wyzszej
    stawki za 2ga i 3cia godzine postoju.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 10. Data: 2015-09-06 16:09:02
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 24.08.2015 o 18:13, masti pisze:

    > SOA#1
    > a do czego Ci numer strefy?

    no chyba do wyboru stawki za parkowanie. Nie wiem, do wyboru mam A B i
    C, a defautlowo wybierana jest inna niż ta na której staję