  • 1. Data: 2022-01-27 17:17:03
    Temat: Najtańsza karta do odbierania rozmów?
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jaką kartę/taryfę polecacie na telefon służący wyłącznie do odbierania
    rozmów? Żeby było najtaniej. Ale warunek - żadnego obowiązku wysyłania
    smsów z tego numeru i lepiej, żeby nie było obowiązku dzwonienia z tego
    numeru do kogoś.

    MJ

  • 2. Data: 2022-01-27 22:53:14
    Temat: Re: Najtańsza karta do odbierania rozmów?
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    > rozmów? Żeby było najtaniej. Ale warunek - żadnego obowiązku wysyłania
    > smsów z tego numeru i lepiej, żeby nie było obowiązku dzwonienia z tego

    RedBull Mobile Sie ma pl na przykład. 5 PLN/rok.

    Najlepsza to była stara taryfa Play Fresh - 5 PLN/rok + wbicie kodu
    przed utratą ważności, by przedłużyć o kolejny. Już tak chyba 5 rok mam.
    No ale nie do zdobycia już.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2022-01-28 09:41:37
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 27.01.2022 o 17:17, Michał Jankowski pisze:
> [...]
    > rozmów? Żeby było najtaniej. Ale warunek - żadnego obowiązku wysyłania
    > smsów z tego numeru i lepiej, żeby nie było obowiązku dzwonienia z

    Play i VM. 5zł/rok i spokój. Oczywiście kasa zostaje na koncie bo to nie
    opłata za przedłużanie ważności konta a zwykle doładowanie.

  • 4. Data: 2022-01-28 11:41:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jan 2022 09:41:37 +0100, trybun wrote:

    > Play i VM. 5zł/rok i spokój. Oczywiście kasa zostaje na koncie bo to nie
    > opłata za przedłużanie ważności konta a zwykle doładowanie.

    VM bardzo polecam.
    Mozna wszystkim zarządzac przez internet bez telefonu.

    J.

  • 5. Data: 2022-01-28 13:28:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-27-stycznia-2022 o 17:17, Michał Jankowski pisze:
> [...]
    > rozmów? Żeby było najtaniej. Ale warunek - żadnego obowiązku wysyłania
    > smsów z tego numeru i lepiej, żeby nie było obowiązku dzwonienia z tego

    Nie wiem czy to podobna sytuacja ale napiszę ;-)

    Rodzice się uparli żeby działał nadal stary znany wszystkim numer
    stacjonarny.

    Przeniosłem go do Pleja i płacę od chyba 8 lat 1 zł/mies.

    Mam darmowe rozmowy z plejem a zasięg przekracza 30km. Dalej nie testowane

    Warunek: Mieć inny numer w pleju

    No i być abonamentowcem z poleceniem zapłaty a do tego nie wszyscy
    dorośli ;-)

  • 6. Data: 2022-01-29 03:15:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "_Master_" 61f3e164$0$548$6...@n...neostrada.pl

    > Przeniosłem go do Pleja i płacę od chyba 8 lat 1 zł/mies.

    Drogo.

    > Mam darmowe rozmowy z plejem a zasięg przekracza 30km. Dalej nie testowane

    Inni mają taniej i dalej...

    > Warunek: Mieć inny numer w pleju

    > No i być abonamentowcem z poleceniem zapłaty a do tego nie wszyscy dorośli ;-)

    Tu wszyscy ;) dawno dorośli do 2/20/200, wcześniej 5/50/500...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2022-01-29 10:51:39
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 28.01.2022 o 11:41, J.F pisze:

    > VM bardzo polecam.
    > Mozna wszystkim zarządzac przez internet bez telefonu.
    >
    > J.

    W moim odczuciu Play ma lepszą zdalna obsługę klienta od VM. Oczywiście
    w domyśle bo VM to też Play od niedawna.

  • 8. Data: 2022-01-29 17:21:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-stycznia-2022 o 03:15, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Drogo.

    Płaci się samo z inną fakturą poleceniem zapłaty.

    Takich luksusów karciarze nie mają ;-)

  • 9. Data: 2022-01-30 01:22:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "_Master_" 61f5698c$0$559$6...@n...neostrada.pl

    > Płaci się samo z inną fakturą poleceniem zapłaty.

    > Takich luksusów karciarze nie mają ;-)

    Jak mogą mieć, skoro nie płacą?

    --

  • 10. Data: 2022-01-31 11:22:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 01:22, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Jak mogą mieć, skoro nie płacą?

    A obiady są za darmo ;-)