  • 1. Data: 2010-04-13 23:11:37
    Temat: Naklejki PMS - DC
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    Sluchajcie, przeprowadzam sie i robie porzadki :-)

    Znalazlem w szufladzie ok 30szt. naklejek PMS duzych zewnetrznych, ktos
    reflektuje ?

    krzyss vel Qkill

  • 2. Data: 2010-04-13 23:32:17
    Temat: Re: Naklejki PMS - DC
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-04-13 23:11, krzyss pisze:

    > Sluchajcie, przeprowadzam sie i robie porzadki :-)
    > Znalazlem w szufladzie ok 30szt. naklejek PMS duzych zewnetrznych, ktos
    > reflektuje ?

    Dla uzupełnienia informacji : ja produkuję magnesowe naklejki na
    samochód ... mam dylemat tylko nad rozmiarem. Czy ma być to
    15x15 cm czy inny rozmiar ... ja sobie jedną zrobiłem 25x25 ;)

    Naklejek magnesowych będę miał koło 50.

    6008

  • 3. Data: 2010-04-13 23:33:45
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

> [...]
    > samochód ... mam dylemat tylko nad rozmiarem. Czy ma być to 15x15 cm czy
    > inny rozmiar ... ja sobie jedną zrobiłem 25x25 ;)

    A magnesowej nie odkleja ci na postoju ?

    No i co z aluminiowymi i plastikowymi autami, przeciez to dyskryminacja
    !!! :-)

    krzyss vel Qkill

  • 4. Data: 2010-04-13 23:39:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-04-13 23:33, krzyss pisze:

    > A magnesowej nie odkleja ci na postoju ?

    Jeszcze nie jumnęli, a już trochę jeżdżę ... tym bardziej, że
    nie widać, że to odklejalne jest ... wygląda jak każda inna
    naklejka (fotę wrzucałem ostatnio ... poczkaj, znajdę) ... o masz :
    http://img682.imageshack.us/img682/2348/pmsmagnetic.
    jpg

    > No i co z aluminiowymi i plastikowymi autami, przeciez to dyskryminacja
    > !!! :-)

    Se niech na elektrostatycznej folii porobią :)

    6008

  • 5. Data: 2010-04-13 23:44:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Rafał "SP" Gil pisze:

> [...]
    > samochód ... mam dylemat tylko nad rozmiarem. Czy ma być to 15x15 cm czy
    > inny rozmiar ... ja sobie jedną zrobiłem 25x25 ;)

    Magnesowych czy magnetycznych? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2010-04-13 23:45:13
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Rafał "SP" Gil pisze:

> [...]
    > że to odklejalne jest ... wygląda jak każda inna naklejka (fotę
    > wrzucałem ostatnio ... poczkaj, znajdę) ... o masz :

    Echh te nowoczesne otwieracze do piwa. Takie super fotki robią, że hej! :P

  • 7. Data: 2010-04-13 23:53:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 13 Apr 2010 23:45:13 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    jpg

    > Echh te nowoczesne otwieracze do piwa. Takie super fotki robią, że hej! :P

    Jak dla mnie to raczej żelazkiem robione ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2010-04-13 23:53:10
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Borys Pogoreło pisze:

    jpg

    > Jak dla mnie to raczej żelazkiem robione ;)

    Sugerujesz prasowankę? Taką ze Smerfami? :>

  • 9. Data: 2010-04-13 23:55:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-04-13 23:53, Borys Pogoreło pisze:

    >>> http://img682.imageshack.us/img682/2348/pmsmagnetic.
    jpg
    > Jak dla mnie to raczej żelazkiem robione ;)

    Było popatrzeć na transmisję z przejazdu I konduktu ... tam
    część telewizji wyposażyła się w TOSTERY HD

    6008

  • 10. Data: 2010-04-13 23:58:45
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: