  • 1. Data: 2021-08-31 10:56:45
    Temat: Napelnianie kartridza Samsunga
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W sumie to już nie Samsung, lecz HP drukarki - tak czy inaczej wyschło mi niedrogie
    źródło oryginalnych kartridży do laserowego
    urządzenia wielofunkcyjnego Samsung serii SCX-5***.
    Wcześniejsze doświadczenie (ale ostatnie niemal 10 lat temu) z napełnianiem (marki
    przeróżne jak Lexmark, Panasonic, Samsung) zawsze
    się kończyły jakoś źle - albo mazało, albo nie czytało czipa, albo pyliło tonerem do
    wnętrza.
    Jak na dziś wygląda sytuacja z napełnianiem (urządzenie Samsung -> support HP)?
    Czy warto przy okazji przeprowadzać "regenerację" bębna światłoczułego?
    Nówka kartridż to co najmniej kilka stówek (wersja 10 000 kopii).

  • 2. Data: 2021-08-31 12:11:49
    Temat: Re: Napelnianie kartridza Samsunga
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2021 10:56:45 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    > Czy warto przy okazji przeprowadzać "regenerację" bębna światłoczułego?
    > Nówka kartridż to co najmniej kilka stówek (wersja 10 000 kopii).

    Chyba Ci nie pomogę wprost.
    Moje ostatnie regeneracje, to maszynka do kaset dla igłówek, ale to było
    niespełna 30 lat temu.

    Ostatnio do różnych urządzeń kupuję zamienniki nzjczęściej firmy Cartridge
    Web. Na tyle dobre, że nie przekłamują kolorów ani na Minoltach, ani na
    OKI.

    Zobacz tu:
    https://www.profibiuro.pl/szukaj.html/pr=13/pl=3214/
    pm=3230

    Nie kosztują kilku stówek.
    Aczkolwiek model urządzenia wybrałem losowo, bo nie wiem, co masz.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2021-08-31 15:14:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z tych na 10k kopii to który byś polecił?
    www.profibiuro.pl/szukaj.html/pr=13/pl=3214/pm=7249

    -----

  • 4. Data: 2021-09-01 10:39:06
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2021 15:14:17 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Z tych na 10k kopii to który byś polecił?
    > www.profibiuro.pl/szukaj.html/pr=13/pl=3214/pm=7249

    Wybrałbym Jet World:
    https://www.profibiuro.pl/toner-jw-s3710n-czarny-do-
    drukarki-samsung-zamiennik-samsung-mlt-d205e-10k-p-1
    3175.html

    U moich klientów widywałem JW i ani nie narzekali, ani nie pamiętam jakichś
    problemów z drukarkami u nich.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2021-09-01 11:08:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak swoją drogą ktoś sprzedaje "oryginalne" tyle ze rozpakowane kartridże (ML-D205E),
    chyba pójdę w tym kierunku.
    Skąd oni je mają?

  • 6. Data: 2021-09-01 17:32:22
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-09-01 o 11:08, ąćęłńóśźż pisze:
    > Tak swoją drogą ktoś sprzedaje "oryginalne" tyle ze rozpakowane

    > Skąd oni je mają?

    A co za różnica?
    Może ze strychu, może firma przeszła na inny sprzęt i zapasy zostały
    (ostatnio tak pełno tonerów ricoha zdaje się widziałem u nas)

    --
    Irokez