  • 1. Data: 2012-04-03 21:04:26
    Temat: Naprawa/wymiana zasilacza impulsowego
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Witam.
    Była sobie lodówka z ogniwem Peltiera, w której poszedł zasilacz. Wygląda to
    tak:
    http://home.elka.pw.edu.pl/~gniemiro/stuff/s126smd3.
    jpg
    To, co się spaliło to był jakiś kondensator, chyba polipropylenowy, został z
    niego tylko popiół. Niestety nie znalazłem schematu do tego zasilacza
    (S126SMD3). Zastanawiam się teraz, czy jest sens próbować go naprawiać.
    Niestety nie znam się na zasilaczach impulsowych, więc pewnie próbowałbym
    wstawić tam jakiś mniej lub bardziej losowy kondensator i liczyć, że reszta
    elementów nie została uszkodzona. Ewentualnie można też próbować wymienić
    ten zasilacz na podobny (12V, 6A), ale nie wiem skąd najlepiej wziąć taki
    moduł, najlepiej pasujący gabarytami. Googlanie nie przyniosło spodziewanych
    rezultatów. Za wszelkie pomysły będę wdzięczny.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 2. Data: 2012-04-03 22:01:38
    Temat: Re: Naprawa/wymiana zasilacza impulsowego
    Od: "SP4OLN" <S...@g...com>

    "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > http://www.grzegorz.net/
    > OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
    > Uptime: 1 day, 7 hours, 44 minutes and 31 seconds

    E-tam , nie warto naprawiać , nowy kupić trzeba .
    (aukcje przypadkowe)
    http://www.dipol.com.pl/zasilacz_do_kamery_zi-6000_1
    2-6a___M1832.htm
    http://www.dipol.com.pl/zasilacz_impulsowy_zi-5000_d
    c_12v-5a___do_kamer_M1825.htm
    http://allegro.pl/zasilacz-12v-5a-stabilizowany-impu
    lsowy-5000ma-i2233146682.html
    http://allegro.pl/zasilacz-impulsowy-espe6012-12-v-5
    -a-60-w-2-1x5-5-i2222424474.html

    --
    SP4OLN

  • 3. Data: 2012-04-03 22:07:07
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:jlfhi3$7gd$1@news.icpnet.pl...
> [...]
    jpg
    > To, co się spaliło to był jakiś kondensator, chyba polipropylenowy,

    Raczej nie tylko to się spaliło a po stronie wtórnej widzę elektrolit też do
    wymiany.
    Ja bym kupił nowy.

    --
    Irokez