  • 1. Data: 2012-04-03 20:22:00
    Temat: pobór mocy automatycznego wyłącznika
    Od: u...@p...fm

    Ostatnio zainteresowałem się oszczędnością prądu, kupiłem automatyczny wyłącznik
    prądu i jest podłączony do niego router i skrzynka rozdzielająca kablowke i neta.
    Teraz pytanie, czy opłaca się kupować taki automatyczny wyłącznik np dla telewizora i
    tunera kablowki? ponieważ nie mogę znaleźć danych technicznych wyłącznika maclean
    energy mce 05 - ile bierze prądu jak ładuje swój akumulatorek - czy jest sens aby
    wyłączał tv i tuner z czasu czuwania w nocy??

  • 2. Data: 2012-04-03 22:59:22
    Temat: Re: pobór mocy automatycznego wyłącznika
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pisze tak:

    > jest podłączony do niego router i skrzynka rozdzielająca kablowke
    > i neta. Teraz pytanie, czy opłaca się kupować taki automatyczny
    > wyłącznik np dla telewizora i tunera kablowki?

    mnie się odwidziało codzienne wyłączanie routera bo dostawałem "gorsze"
    ip z którego potem trudno było się wyplątać a tuner sat gubił
    prawidłową godzinę i musiał się potem trochę namyśleć.

    --
    Piter

  • 3. Data: 2012-04-04 00:26:06
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    Jeśli nie masz miernika mocy (takie z Lidla źle mierzą poniżej 5W ale jakiś
    pogląd dają) to pomacaj to ustrojstwo po dłuższej pracy.
    Jeśli jest rozmiaru ładowarki komórkowej i będzie w dotyku lekko letnie to
    pobiera około 1 wata.