  • 41. Data: 2011-10-18 22:35:47
    Temat: Re: Naprawa z OC sprawcy - czy sie pienie niepotrzebne
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Oct 2011 16:45:04 +0000 (UTC), "Massai" <t...@w...pl>
    wrote:

    >4. Generali czy jak im tam.

    Ja akurat na Generali nie dam powiedzieć złego słowa. Likwidacja
    szkody szybko, kosztorys uwzględniający wszystko, bez żadnego
    kombinowania.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 42. Data: 2011-10-18 23:02:14
    Temat: Re: Naprawa z OC sprawcy - czy się pienię niepotrzebne
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

    Tue, 18 Oct 2011 11:59:32 +0200, w <j7jils$1scn$1@news2.ipartners.pl>,
    "Drzewo"
    <d...@o...pl> napisał(-a):
    > Bzdura. Wystarczy obfocić zdarzenie, a potem ew. zgłosić na polciję

    Najpierw się doedukuj. Zadna to bzdura, tylko prawda potwierdzona przez
    osobe, ktora pracowala w likwidacji szkod z OC, wiec sam nie pisz bzdur i
    nie wprowadzaj w blad.

    Nigdzie tez nie pisalem na temat fotek - te napewno beda przydatne w sadzie,
    jesli mily Pan/Pani bedzie chcial Cie wychujac.

    Pozdrawiam,
    Drzewo.
    www.motoaukcje.eu

  • 43. Data: 2011-10-19 01:35:21
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl>

    Użytkownik "Drzewo" <d...@o...pl>

    > Najpierw się doedukuj. Zadna to bzdura, tylko prawda potwierdzona przez
    > osobe, ktora pracowala w likwidacji szkod z OC, wiec sam nie pisz bzdur i
    > nie wprowadzaj w blad.

    Niestety ale masz rację - piszę po 8 latach pracu w TU. Często praktyką
    jest, że dalikanie sugeruje się sprawdzy aby "przyjął inną wersję zdarzeń".
    Nie zawsze się to udaje bo czasami winna jest ewidenta a czasmi trafia się
    na honorwą osobę i na to nie idzie... ale czassmi się udaje. Zwłaszcza gdy
    szkoda nie jest duża. Poszkodowanemu nie chce się ciągać po sądach alboi
    nawet nie wie, że ma do tego prawo.
    Przykre ale prawdziwe.