  • 1. Data: 2005-01-14 14:09:23
    Temat: Nask - żądania płatności za "porzucone" domeny
    Od: Piotr Dębek \(CHIP\) <D...@v...pl>

    Witam

    czy nadal zdarzają się problemy takie, jak opisane tutaj?
    http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_106149.
    html

    W skrócie: chodzi o kupione w drugiej połowie lat 90., które zgodnie z
    regulaminem NASK-u w przypadku niewniesienia płatności na czas powinny być
    usuwane. Tymczasem w kilku znanych przypadkach NASK zamiast wyłączyć domenę
    przypominał sobie o niej po latach i żądał zapłacenia za ubiegłe lata z
    procentami. Czy po opisanym w powyższym artykule procesie ktoś ma nadal
    takie problemy? Jeśli tak, proszę o kontakt

    pozdrawiam

    Piotr Dębek
    piotr_kropka_debek@chip kropka pl

  • 2. Data: 2005-01-14 14:18:36
    Temat: Re: Nask - żądania płatności za "porzucone" domeny
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl_nie_spamuj.pl>

    On Fri, 14 Jan 2005 15:09:23 +0100, Piotr Dębek \(CHIP\)
    <D...@v...pl> wrote:

> [...]
    >procentami. Czy po opisanym w powyższym artykule procesie ktoś ma nadal
    >takie problemy? Jeśli tak, proszę o kontakt

    Owszem, np. ja wlasnie pisze sprzeciw w takiej sprawie ;-)
    bo nask jak zawsze ma duze poczucie humoru i lubi biegac po sadach

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 3. Data: 2005-01-15 12:58:39
    Od: Piotr Górski <N...@P...mebovyrz.cy>

    Piotr Dębek (CHIP) napisał(a):
> [...]
    > procentami. Czy po opisanym w powyższym artykule procesie ktoś ma nadal
    > takie problemy? Jeśli tak, proszę o kontakt

    Mnie chcieli zmusić debile jakieś pół roku temu...

    --
    Piotr Górski
    Adres mailowy zakodowany ROT13 - http://www.rot13.com

  • 4. Data: 2005-01-16 08:37:19
    Od: d...@w...sobie.to

    CHIP\ <D...@v...pl> wrote:

> [...]
    > procentami. Czy po opisanym w powyższym artykule procesie ktoś ma nadal
    > takie problemy? Jeśli tak, proszę o kontakt

    Co wy chcecie - to jest jednostka badawczo-rozwojowa, wiec najpierw bada
    wplyw na spoleczenstwo, stosujac takie proby, a potem rozwija sie dalej :)

    Jak nie sprawdzi, to nie zbada, a bada metoda bledow.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    43. Hire a night watchman to guard the room while you are sleeping.

  • 5. Data: 2005-01-17 14:46:34
    Od: "tfuuu" <t...@p...pl>

    Teraz NASK dosc szybko reaguje w przypadku niezaplacenia za domene - nie
    czeka tak jak kiedys 2-5 lat.

    Odnosnie regulaminu: w starym bylo napisane, ze moze, ale nie musi rozwiazac
    umowy w przypadku nie zaplacenia. Podobne regulaminy sa uzywane przez banki.
    Kolezanka niestety musiala ostatnio zaplacic karne odsetki. Szkoda jej bylo
    wydac na adwokata, ktory by dobrze pisamo umotywował.

    --
    Pozdrowienia,
    tfuu