  • 1. Data: 2005-01-13 07:28:45
    Temat: TDI w sieci TKTelekom
    Od: NeC <t...@N...onet.pl>

    Nowy ADSL na rynku czy ktoś juz ma ?? wiadomość z netwold

    Szerokopasmowy Internet w sieci TKTelekom

    Spółka Telekomunikacja Kolejowa uruchomiła usługę szerokopasmowego
    dostępu do Internetu TDI (Twój Dostęp do Internetu) opartą na
    technologii ADSL, o szybkości maksymalnej sięgającej 1 Mb/s.

    Od pierwszego stycznia tego roku Telekomunikacja Kolejowa wzorem innych
    operatorów stacjonarnych udostępniła w swej sieci TKTelekom płatny
    dostęp szerokopasmowy TDI do zasobów internetowych. Oferta obejmuje
    nielimitowany transfer informacji z wykorzystaniem stałego adresu IP
    oraz transmisję z kilkoma szybkościami dosyłowymi, ustalanymi w zakresie
    od 128 kb/s do 1024 kb/s.

    Opłaty za poszczególne pakiety TDI są zróżnicowane w zależności od
    zadeklarowanej przez abonenta szybkości transmisji dosyłowej:
    59 zł (netto) za pakiet TDI 128 kb/s (zwrotnie 64 kb/s),

    88 zł w pakiecie TDI 256 kb/s (64 kb/s),

    109 zł za TDI 512 kb/s (128 kb/s)

    179 zł za szybkość 1024 kb/s (zwrotnie 256 kb/s) w pakiecie TDI 1024

    Według deklaracji operatora, czas instalacji linii dostępowej nie
    powinien przekraczać 3-ch tygodni, o ile abonent znajduje się w zasięgu
    sieci TKTelekom.

    Z usługi TDI mogą korzystać zarówno abonenci telefonicznej
    infrastruktury kolejowej, jak również wszyscy ci, którzy mają dostęp do
    tej sieci. W pierwszej kolejności usługi szerokopasmowe mają być
    oferowane w dużych aglomeracjach miejskich, a docelowo na całym obszarze
    kraju.

  • 2. Data: 2005-01-13 08:22:08
    Temat: Re: TDI w sieci TKTelekom
    Od: "Adam Paluch" <a...@-...org.pl>

    W artykule news:cs57v1$sk8$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): NeC z adresu <t...@N...onet.pl> napisał(a):

    <ciach>

> [...]
    > do tej sieci. W pierwszej kolejności usługi szerokopasmowe mają być
    > oferowane w dużych aglomeracjach miejskich, a docelowo na całym

    hmm brzmi dobrze, ale od kiedy TK ma swoje kable "na calym obszarze kraju"
    (nie chodzi mi o te wzdluz torow) ?

    Chyba ze planuja jakies inwestycje :)

    --
    Adam Paluch

  • 3. Data: 2005-01-13 09:56:17
    Od: Pan Staszek <p...@h...gov>

    > hmm brzmi dobrze, ale od kiedy TK ma swoje kable "na calym obszarze kraju"
    > (nie chodzi mi o te wzdluz torow) ?

    IMO od bardzo dawna, oczywiscie nie jest to zasięg jaki ma tp.

    --
    Pan Staszek

  • 4. Data: 2005-01-13 10:53:29
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Pan Staszek wrote:

    > IMO od bardzo dawna, oczywiscie nie jest to zasiÄ?g jaki ma tp.

    do odbiorcow indywidualnych kabli nawet nie ma w takim stopniu jak
    netia/dialog

    --
    VoMi7

  • 5. Data: 2005-01-17 21:36:25
    Od: The Obserwer <S...@b...the.firewalls.on.the.net>

    VoMi7 napisał(a):

    > do odbiorcow indywidualnych kabli nawet nie ma w takim stopniu jak
    > netia/dialog

    Ale mają w dziwnych miejscach, np. na środku pola :)

  • 6. Data: 2005-01-18 10:09:26
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    The Obserwer wrote:

    > Ale majÄ? w dziwnych miejscach, np. na Ĺ?rodku pola :)

    dla zajecy i sarenek w sam raz ;-)

    --
    VoMi7

  • 7. Data: 2005-01-18 11:46:05
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako VoMi7 <v...@N...altanet.pl> w artykule
    <news:csin8e$r3m$1@inews.gazeta.pl> pisze:

    > dla zajecy i sarenek w sam raz ;-)

    Krzaki trzeba przycinać, a nie owijać w chochoł z utf-8.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 8. Data: 2005-01-18 11:53:23
    Od: NeC <t...@N...onet.pl>

    Użytkownik VoMi7 napisał:

    > dla zajecy i sarenek w sam raz ;-)

    i zajac i sarenka tez mają potrzeby

  • 9. Data: 2005-01-18 17:58:54
    Od: Mirek Nowakowski <n...@t...adre.su>

    Użytkownik VoMi7 napisał:

    > dla zajecy i sarenek w sam raz ;-)

    A przy okazji dla gajowego też.

    OSciski!
    Mirek Nowakowski
    --
    Pisz do mnie na adres nowam <przy> limes (dot) com [kropka] pl

  • 10. Data: 2005-01-18 18:49:23
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Mirek Nowakowski wrote:

    > A przy okazji dla gajowego też.