  • 1. Data: 2011-09-30 17:04:57
    Temat: Nawigacja JAVA - szukam
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Poszukuje programu do nawigacji napisanej w javie , ktora nie laczy sie z
    internetem
    Kupilem jakis dziwny telefon z GPSem, ktory obsluguje tylko jave
    Zna ktos jakies programy
    Znalazlem we-travel ale nie dziala :-/

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-30 18:11:52
    Temat: Re: Nawigacja JAVA - szukam
    Od: Romuald Stachowiak <r...@b...pl>

    W dniu 2011-09-30 19:04, Tulipson pisze:
> [...]
    > internetem
    > Kupilem jakis dziwny telefon z GPSem, ktory obsluguje tylko jave

    jaki to tęlefon

  • 3. Data: 2011-09-30 19:38:42
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 30.09.2011 19:04, Tulipson pisze:
> [...]
    > internetem
    > Kupilem jakis dziwny telefon z GPSem, ktory obsluguje tylko jave

    jaki to telefon?
    ToMasz

  • 4. Data: 2011-09-30 20:10:51
    Od: "Hrabina Erica von Ruhaufest" <e...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Poszperaj na temat TrekBuddy.
    Nie jest to do końca nawigacja - ale na mapie sie odnajdziesz a podobno
    łatwo tworzyc własne i używać od Ozi.

  • 5. Data: 2011-10-01 08:26:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 22:10:51 +0200, Hrabina Erica von Ruhaufest

    > Poszperaj na temat TrekBuddy.
    > Nie jest to do końca nawigacja - ale na mapie sie odnajdziesz a podobno
    > łatwo tworzyc własne i używać od Ozi.

    To w zasadzie wcale nie jest nawigacja.
    I nie ma zadnych map w komplecie - trzeba organizowac.

    Niestety, ale zwykla java na male telefony (J2ME) ma troche za male
    mozliwosci jak na potrzeby nawigacji (chociaz ... megabajt RAM to nie tak
    malo).
    Wiec trzeba szukac na Androida.

    J.

  • 6. Data: 2011-10-01 08:36:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

    > Wiec trzeba szukac na Androida.

    Najpierw trzeba znaleźć emulator Androida na Javę ;->

    JoteR

  • 7. Data: 2011-10-01 08:40:04
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 30 Wrz, 19:04, "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl> wrote:
    > Poszukuje programu do nawigacji napisanej w javie , ktora nie laczy sie z
    > internetem
    A co, szkoda Ci 5 zł na pakiet 100 MB, który obsłuży Ci miesięcznie
    grubo ponad 5000 km?

  • 8. Data: 2011-10-01 09:56:38
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    ja od kupna miałem zainstalowane google maps i jest tam coś takiego jak
    wyznaczanie trasy choć nigdy nie sprawdzałem jak działa
    zobacz na jakieś forum np. Samsunga Avila - chyba jeden z pierwszych u nas
    telefonów z gpsem, też chyba tylko z java

    > jaki to telefon?
    > ToMasz

    np Solid B2710

    Lukasz

  • 9. Data: 2011-10-01 11:10:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Oct 2011 01:40:04 -0700 (PDT), Janeo napisał(a):
    > A co, szkoda Ci 5 zł na pakiet 100 MB, który obsłuży Ci miesięcznie
    > grubo ponad 5000 km?

    Plus 99 zl rocznie za NE, a za tyle to mozna miec juz zwykla nawigacje z
    biedronki :-)

    Przy czym ta on-line to sie srednio nadaje do nawigacji, ma co prawda
    zalety, ale ma tez wady.

    J.

  • 10. Data: 2011-10-01 14:53:14
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>