  • 1. Data: 2011-09-30 17:54:58
    Temat: Nokia - 2 backup - jak zobaczyc czesc danych?
    Od: "Gieroj" <G...@w...pl>

    Mam nokie i od czasu do czasu robie backup.
    Mam 2 archiwalne pliki .nbu.
    Jeden juz wczytalem na komorke ale chce takze zobaczyc kontakty ktore sa na
    drugim pliku nbu.
    Czy da sie to jakos zrobic?
    Czy wczytujac jeden .nbu usuwa drugi? Czy jest moze jakas opcja wczytywania
    wylacznie kontaktow?

  • 2. Data: 2011-09-30 19:40:05
    Temat: Re: Nokia - 2 backup - jak zobaczyc czesc danych?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-30 19:54, Gieroj wysłał(a) wiadomość:
    > Mam nokie i od czasu do czasu robie backup.
    > Mam 2 archiwalne pliki .nbu.
    > Jeden juz wczytalem na komorke ale chce takze zobaczyc kontakty ktore sa
    > na drugim pliku nbu.

    Wyłącz synchronizację w PC / Ovi Suite. A do przeglądania zawartości
    plików .nbu użyj NbuExplorer albo NBUParser.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/