  • 1. Data: 2009-01-16 19:08:56
    Temat: Neopren lub podobne
    Od: Szymon* <s...@S...wp.pl>

    Hej

    Szukam neoprenu albo czegos podobnego do podszywania rzepow i na
    przekladki miedzy rurami/profilami a przyczepianymi do nich na rzepach
    obudowami drobnych urzadzen.
    Wyciagnalem kawalek neprenu 2mm ze ski-rzepa - jedna powierzchnia
    laminowana jest tkanina podoba do bawelny, druga to surowy kauczuk o
    drobnej fakturze, po owinieciu tego wokol metalowej rury nie sposob
    przesunac, trzyma sie jak przyklejone - o to wlasnie chodzi.

    Problem - obdzwonilem sklepy i hurtownie w Krakowie i nie moge kupic
    niczego poza mikroguma, ta niestety sie nie nadaje (za sliska i nie
    naszyje na nia rzepu).

    Potrzebnych mi jest troche skrawkow do testow oraz wiedzy jakiego
    dokladnie neoprenu uzyc (nazwa, rodzaj). Czy ktos moze orientuje sie,
    gdzie mozna kupic neopren w Krakowie albo wysylkowo? Googlujac znalazlem
    tylko kilka firm, ktore szyja kombinezony dla nurkow, reszta to lipa.

    Pozdrawiam
    Szymon

  • 2. Data: 2009-01-16 19:55:38
    Temat: Re: Neopren lub podobne
    Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>

    Szymon* pisze:
> [...]
    > gdzie mozna kupic neopren w Krakowie albo wysylkowo? Googlujac znalazlem
    > tylko kilka firm, ktore szyja kombinezony dla nurkow, reszta to lipa.

    Z neoprenu robią ochraniacze na mięśnie czy stawy. Czasem w
    hipermarketach potem niewymiarowe można w dużej ilości po złotówce
    kupować. Ja się tak ostatnio zaopatrzyłem w Auchanie.
    Adam

  • 3. Data: 2009-01-16 20:05:41
    Od: Szymon* <s...@S...wp.pl>

    > Z neoprenu robią ochraniacze na mięśnie czy stawy. Czasem w
    > hipermarketach potem niewymiarowe można w dużej ilości po złotówce
    > kupować. Ja się tak ostatnio zaopatrzyłem w Auchanie.

    Dobry pomysl, zrobie sobie wycieczke krajoznawcza po marketach.
    Dzieki!
    Sz.

  • 4. Data: 2009-01-16 20:54:28
    Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>

    Szymon* pisze:

    > Dobry pomysl, zrobie sobie wycieczke krajoznawcza po marketach.
    > Dzieki!

    Ewentualnie na allegro neoprenowe pasy odchudzające zaczynają się od
    5zł. Pewnie w hurtowniach z chińszczyzną będą jeszcze taniej.
    Adam

  • 5. Data: 2009-01-18 00:00:59
    Od: Szymon* <s...@S...wp.pl>

    > Ewentualnie na allegro neoprenowe pasy odchudzające zaczynają
    się od
    > 5zł. Pewnie w hurtowniach z chińszczyzną będą jeszcze taniej.

    Myślałem o tym, to co macałem jest dwustronnie laminowane, ja potrzebuje
    z jednej strony goły kauczuk (gumę).
    W poniedziałek będę dzwonił do firmy od skafandrów dla nurków, większe
    zakupy to pewnie w USA ;)
    Pozdrawiam!
    Szymon

  • 6. Data: 2009-01-18 19:56:20
    Od: bynio <n...@w...pl>

    a gdyby spytać producenta popularnych uszczelek samoprzylepnych z
    neopenu?
    jako surowiec wyjsciowy coś tam mogą mieć...

  • 7. Data: 2009-01-18 20:03:06
    Od: bynio <n...@w...pl>

    On 18 Sty, 20:56, bynio <n...@w...pl> wrote:
    > a gdyby spytać producenta popularnych uszczelek samoprzylepnych z
    > neopenu?
    > jako surowiec wyjsciowy coś tam mogą mieć...

    może tu?:
    http://www.interchemall.pl/produkty_szczegoly.php?ca
    tegory=36

  • 8. Data: 2009-01-19 01:07:24
    Od: Szymon* <s...@S...wp.pl>

    > może tu?:
    > http://www.interchemall.pl/produkty_szczegoly.php?ca
    tegory=36

    Probowałem czegoś podobnego, neopren jednostronnie laminowany na razie
    zdecydowanie wygrywa - nurkowie mnie zaopatrzą:).
    Dzięki!
    Sz.