  • 1. Data: 2002-03-14 01:12:59
    Temat: Neostrada pada...
    Od: "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@k...waw.pl>

    ... juz drugi raz od poczatku tygodnia na kilka godzin w ciagu dnia
    przestala dzialac w calej Polsce Neostrada.

    Po 50-tej probie dodzwonienia sie do jedynej infolinii 0-800-102-102 juz mi
    sie odechcialo. Co ciekawe, drugie "centrum ynformacyjne TPI" pod
    0-801-300-500 informowalo, ze "wlasnie wyslalismy e-maila do TPSA, bo sie
    nie mozna do nich dodzwonic".

    Oczywiscie mimo dwoch wielogodzinnych awarii DHCP ani slowa na
    pl.internet.komunikaty, ze nie wspomne o tpnet.pl.

    Ciekawe, czym nas zaskocza jutro?

    -- Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski

  • 2. Data: 2002-03-14 16:49:21
    Temat: Re: Neostrada pada...
    Od: f...@h...pl (Adam Kułagowski)

    Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski, napisał(a):

> [...]
    >
    > Oczywiscie mimo dwoch wielogodzinnych awarii DHCP ani slowa na
    > pl.internet.komunikaty, ze nie wspomne o tpnet.pl.

    Moze to bedzie "me too" ale na Jelonkach w Warszawie sytuacja jest
    identyczna. Dwa pady w tym tygodniu. Logowanie przebiega poprawnie ale
    wyjscie na swiat lezy. Potem wstaje samo z siebie.

    Adam Kułagowski UIN: 23321744 f...@p...pl

    Minds are like parachutes, they only work when open.

  • 3. Data: 2002-03-14 16:49:25
    Od: "Skibbi" <s...@p...onet.pl>

    > Ciekawe, czym nas zaskocza jutro?

    A może ten niewinny pad serwera to przymiarka do wprowadzenia limitów? Na
    ich stronie za to ujrzałem dzisiaj preprosiny wraz z zapewnieniem, że w
    kwietniu obiżą nam abonament o 10% w ramach rekompensaty.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-04-01 23:16:43
    Od: "Slavko98" <n...@a...pl>

    > Ciekawe, czym nas zaskocza jutro?

    Znając nawyki naszeko 'kochanego' monopolisty, przepraszam, dominująceog operatora
    możemy się nawet spodziewać końca świata. I tak bym się nie zdziwił :)

    pozdrowienia dla tpsa - przecież to ludzka rzecz okradać

    --
    Slavko98
    s...@a...pl