  • 1. Data: 2002-03-14 14:04:20
    Temat: Netia SDSL
    Od: "ReVoLT" <R...@a...net>

    Czy mial ktos moze jakies doswiadczenia z laczami SDSL Netii ?
    Jesli tak, to czy moze sie nimi podzielic ? :)
    (konkretnie BDI Standard 128 lub 256, http://www.netia.pl/bdi/index.html)

    TIA

    --
    Pozdrawiam,
    ReVoLT

  • 2. Data: 2002-03-14 16:49:03
    Temat: Re: Netia SDSL
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

    In article <a6q5ib$1h0j$1@pingwin.acn.pl>, R...@a...net says...
    > Czy mial ktos moze jakies doswiadczenia z laczami SDSL Netii ?
    > Jesli tak, to czy moze sie nimi podzielic ? :)
> [...]

    Ja mam wersje professional 128k i od poczatku jestem bardzo zadowolony.
    Dzielic się niestety nie można - jak powiedziała pani handlowiec - taka
    polityka firmy.

    Leszek

  • 3. Data: 2002-03-14 20:36:16
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "Leszek Olszewski" <r...@f...onet.pl> napisał:

> [...]
    zadowolony.
    > Dzielic się niestety nie można - jak powiedziała pani handlowiec -

    He he, mam wrażenie, ze przedpiścy chodziło o podzielenie sie wrażeniami
    a nie łączem ;-)
    Aczkolwiek, przy cenach, jakie oferuje Netia, zakaz ów wydaje sie byc
    czystym absurdem.
    To co, nawet masq we firmie nie mozna sobie zrobić ?

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 4. Data: 2002-03-14 21:01:05
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

    In article <a6qplq$hp3$1@news.tpi.pl>, t...@s...pl says...

> [...]
    >

    > --
    > TOM
    > GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

    Można, w umowie jest klauzula, że usługobiorca nie będzie podłączał do
    urządzeń Operatora osób trzecich.

    Leszek

  • 5. Data: 2002-03-14 22:47:49
    Od: "Kerin" <k...@d...net>

    > Jesli tak, to czy moze sie nimi podzielic ? :)
    > (konkretnie BDI Standard 128 lub 256, http://www.netia.pl/bdi/index.html)

    Czy ich przypadkiem ze tak powiem... nie telepie?
    256 kbit/s
    720 zł -instalacja
    600 zł - na miesiac

    Wg. mnie to jest poprostu debilizm. Nie no panowie... powedzcie mi KTO TO
    KUPI ?

    szkoda slow...
    _____
    Kerin

  • 6. Data: 2002-03-14 22:48:35
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "Leszek Olszewski" <r...@f...onet.pl> napisał:

    > Można, w umowie jest klauzula, że usługobiorca nie będzie podłšczał
    > do
    > urzšdzeń Operatora osób trzecich.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Dla mnie byłaby to satysfakcjonująca klauzula. Do urzadzeń Operatora to
    nie, ale do *swoich* ? (za *moim* routerem z maszkaradą w domyśle)

  • 7. Data: 2002-03-14 23:08:52
    Od: Bartek <b...@n...flashmaster.ru>

    Kerin <k...@d...net> wrote:

    > Czy ich przypadkiem ze tak powiem... nie telepie?
    > 256 kbit/s
    > 720 zł -instalacja
    > 600 zł - na miesiac

    dla porownania futuro:
    256 kbit/s
    780 zł - inst
    780 zł - abonament

    > Wg. mnie to jest poprostu debilizm. Nie no panowie... powedzcie mi KTO TO
    > KUPI ?

    ludzie kupuja futrzakow to i kupia to.

    :: Bartek Duda :: mail:b...@f...ru ::
    : url: http://bede.flashmaster.ru Non-Irc :

  • 8. Data: 2002-03-15 13:33:06
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Kerin <k...@d...net> wrote:
    > Czy ich przypadkiem ze tak powiem... nie telepie?
    > 256 kbit/s
    > 720 zł -instalacja
    > 600 zł - na miesiac

    futuro jest droższe.

    > Wg. mnie to jest poprostu debilizm. Nie no panowie... powedzcie mi KTO TO
    > KUPI ?

    ja kupiłem. jako backup dla lubmanu.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: p...@f...com ** PGP: D48684904685DF43EA93AFA13BE170BF *

  • 9. Data: 2002-03-15 13:33:13
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

    In article <a6r987$g98$1@news.tpi.pl>, t...@s...pl says...

> [...]
    >

    > --
    > TOM
    > GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

    Sorry, aż sprawdziłem w umowie z ciekawości:

    8.2 Abonent nie może bez zgody Operatora, wyrażonej na piśmie pod
    rygorem nieważności, podłączać do Łączy urządzeń nie należących do
    Abonenta lub użytkowanych przez abonenta wspólnie z osobami trzecimi.

    Umowa umową ale na śląsku kilku sieciom lokalnym za dzielenie łącza
    powypowiadali umowy, bez względu na to czy sformułowanie było precyzyjne
    czy też nie.

    Leszek

  • 10. Data: 2002-03-15 13:33:27
    Od: Marcin Głowacki <m...@b...org.pl>

    In article <a6qplq$hp3$1@news.tpi.pl>, Tomasz Śląski wrote:

> [...]
    > czystym absurdem.
    > To co, nawet masq we firmie nie mozna sobie zrobić ?

    Można, i zapewne jak się dogadasz zrobią Ci to na swoim urządzeniu:

    (cytat ze strony Netii)

    Technologia

    Zastosowana przez Netię najnowsza technologia SDSL przy stałym dostępie do
    Internetu zapewnia wysoką niezawodność i skuteczność transmisyjną na
    pojedynczej parze przewodów, oraz dużą odporność na zakłócenia. Sprzętowe
    rozwiązanie korekcji błędów i kompresji danych zwiększa efektywną prędkość
    transmisji.

    Sprzęt abonencki zawiera wbudowany modem/router, wyposażony jest w
    translację adresów NAT oraz interfejsy V.35 i Ethernet (RJ45). Istnieje
    możliwość bardzo prostego bezpośredniego podłączenia do sieci LAN jedynie
    stykiem 10BaseT (UTP).

    --
    Marcin Glowacki, sys-adm, MG4854-RIPE
    http://marcin.glowacki.eu.org