  • 1. Data: 2009-08-07 23:20:48
    Temat: Netia i LLU
    Od: Księżniczka Leia <n...@m...pl>

    Witam,

    Chciałbym się zapytać czy istnieje coś takiego jak spis pętli TP, do
    których dostęp ma netia? Czy konsultant Netii może zaprzeczyć, że mają
    dostęp przez LLU do pętli TP pomimo, że taki dostęp by istniał?

    Pozdrawiam,
    Księżniczka Leia

  • 2. Data: 2009-08-08 07:46:51
    Temat: Re: Netia i LLU
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Księżniczka Leia wrote:
> [...]
    > których dostęp ma netia? Czy konsultant Netii może zaprzeczyć, że mają
    > dostęp przez LLU do pętli TP pomimo, że taki dostęp by istniał?

    Tak, jest to wykaz udostępniony przez tepsę. I co do jakości danych w
    tym wykazie toczą się w tej chwili wielkie boje, których wynik może
    grozić m.in. podziałem tepsy.

    Dostępność można sprawdzić online
    https://www.netia.pl/sprawdz_dostepnosc,form,1.html

    M.

  • 3. Data: 2009-08-08 16:10:34
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sat, 08 Aug 2009 09:46:51 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Tak, jest to wykaz udostępniony przez tepsę. I co do jakości danych w
    > tym wykazie toczą się w tej chwili wielkie boje, których wynik może
> [...]
    Ja dodam tylko, że konwulsant jak to konwulsant. Może rózne rzeczy.
    http://pclinuxos.org.pl/